| | |Menu główne

Nowa wersja V-Ray 3.5 for 3ds Max już dostępna! Wraz z nią nadchodzi rewolucja cenowa!

Wraz z wydaniem najnowszej aktualizacji V-Ray for 3ds max 3.5 obniżamy ceny nowych licencji miesięcznych nawet o 50%, a klientom którzy posiadają starsze wersje programów, proponujemy zakup aktualizacji z rabatem nawet do 30%.

Skorzystaj z okazji i przejdź do najnowszej wersji oprogramowania z 30% rabatem – promocja dotyczy upgradu wersji 1.5 i 2.0 do wersji 3.5. Oferta ważna do 31 marca 2017

Ponadto, każda aktualizacja licencji w czasie trwania promocji otrzyma dodatkowo bezpłatny roczny dostęp do VRscans o wartości 400$

Szczegóły promocji:

  • oferta ważna do 31 marca lub do wyczerpania zapasów.
  • promocja nie łączy się z innymi ofertami.

NOWOŚCI:

Interactive production rendering – Fully interactive production rendering with immediate feedback on both V-Ray CPU and GPU.

Glossy fresnel – New, physically-accurate reflection model adds realism to any scene.

Resumable rendering – Ability to stop and continue rendering at any point, preserving work and saving time. Supports both progressive and bucket rendering.

Live VR rendering – Render directly to Oculus Rift or HTC Vive with full GPU acceleration. Visualize changes within the headset as they are made in 3ds Max.

Interactive lens effects – GPU-accelerated glare and bloom effects that can be enabled and adjusted while rendering. Compatible with V-Ray Denoiser.

Forest Color Support – Color variation support in Forest Pack by iToo Software. Available for V-Ray CPU and GPU.

alSurface material – General-purpose shader by Anders Langlands includes built-in SSS controls; popular for skin.

MDL materials – NVIDIA’s universal material format is now supported by V-Ray, allowing designers to apply MDL materials authored in programs like Substance Designer to their assets and scenes.

GPU Improvements Continued V-Ray GPU development has led to faster speeds and an expanded feature set. Memory-efficiency has been dramatically improved through On-Demand Mip Mapping, which intelligently loads and renders textures using automatic processing and the GPU.

Skontaktuj się z naszymi specjalistami:

Barbara Janowicz
t: 22 379 74 58
@: barbara.janowicz@procad.pl
Michał Wiedro
t: 22 37 97 661
mobile: 722 016 367
@: michal.wiedro@procad.pl