Aktualizacja 3ds Max 2019.2
Aktualizacja 3ds Max 2019.2
Nowa aktualizacja 3ds Max 2019.2 skupia się na zwiększonej elastyczności użycia płynów, bardziej wydajnym i precyzyjnym opcjom renderowania oraz ułatwieniom zarządzania plikami. Dodatkowe narzędzia i poprawki, które są odpowiedzią na potrzeby użytkowników.
Płyny… rok później…
Minął rok od wprowadzenia Płynów do 3ds Max
Od czasu wprowadzenia płynów do naszej aktualizacji 3ds Max 2018.3, nie zatrzymaliśmy się. W ciągu ostatniego roku zaktualizowaliśmy to wbudowane rozwiązanie o więcej funkcji opartych na danych pochodzących od naszej społeczności beta.
Fluids w 3ds Max 2019.2
Co nowego w płynach? Większa elastyczność i kontrola dzięki wielokrotnym symulacjom, zmniejszającym poprzednie ograniczenia i poprawiającym przepływ pracy.
Fluids Loader
- Załaduj wiele symulacji z różnych etapów realizacji razem do 3ds Max.
- Dalsze przetwarzanie innych części symulacji, takich jak ciecz, pianka i siatka po przetworzeniu głównej symulacji.
- Ponowne wykorzystanie symulacji i niezależna kontrola każdego odtworzenia.
- Obsługa renderowania kanałów danych płynów za pomocą Arnold.
- Dodawaj, zaznaczaj lub odznaczaj obiekty, które mają być symulowane, po tym jak już otrzymałeś symulację płynów.
Dodatkowe rozwiązania w 3ds Max 2019.2
Udoskonalenia otwartych standardów Alembic i OSL
- Obsługa Alembic została zaktualizowana do wersji 1.7.
- Nowa kompatybilność UV podczas udostępniania plików Alembic między użytkownikami 3ds Max i Maya.
- Obsługa instancji pozwala na drastyczne zmniejszenie plików przy zachowaniu złożoności.
- Lepsze ustawienie drzewa i wyszukiwanie w Inspector Window.
- Aktualizacje formatu edycji w edytorze shaderów OSL.
- Zwiększona elastyczność kodu OSL w rzutniach 3ds Max.
Aktualizacje Arnold 5.2
- • Wypalanie tekstur jest teraz obsługiwane przez istniejący proces render-to-texture.
- • Udoskonalenia modułu cieniującego obejmują nowy moduł Cell Noise i nową funkcję Sheen w Standard Surface, która nadaje materiałom wygląd podobny do materiału z mikrofibry lub skóry na twarzy.
- • Wykrywanie krawędzi można teraz kontrolować w Toon Shader przy użyciu danych użytkownika typu STRING, toon_id.
- • Poprawiono stabilność i użyteczność wysokiej jakości Noice Denoiser.
- • Zużycie pamięci GPU szybkiej NVoiia OptiX zostało znacznie zmniejszone.
Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
t: 22 379 74 58
@: artur.siluch@procad.pl
Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebooku