| | |Menu główne
corona 3 for 3ds Max

Już jest Corona Renderer 3 dla 3ds Max!

Corona Renderer 3 dla 3ds Max!

Minęło zaledwie kilka miesięcy od wydania, a jest już nowa Corona Renderer 3 dla 3ds Max! Tym razem jest to mniejsza wersja, skupiając się na wydajności IR i zmniejszeniu wykorzystania pamięci, dodając tryb natychmiastowego odszumiania GPU, randomizację przez Mesh Element (np. dla różnych kolorowych liści na tym samym drzewie lub różnych kolorowych desek na jednym piętrze obiekt) i wiele poprawek.

Nowe funkcje Corona Renderer 3 w materiale wideo!

W skrócie Corona Renderer 3 dla 3ds Max

  • Zmieniony sposób, w jaki nazywane są kolejne wydania. Teraz nie ma „aktualizacji punktów”, więc to jest Corona Renderer 3 zamiast Corona Renderer 2.1!
  • GPU Denoising daje niemal natychmiastowe odszumianie podczas używania IR (i może być również używany do renderowania nieinteraktywnego).
  • CoronaMultiMap i CoronaUvwRandomizer mają nowy tryb randomizacji w trybie siatki.
  • Ulepszona wydajność IR sprawia, że wszystko jest płynne i szybkie.
  • Ulepszenia Displacement umożliwiają stosowanie mniejszych ustawień przesunięć o tej samej jakości obrazu, zmniejszając zużycie pamięci nawet o 50%.
  • Różne optymalizacje pamięci pozwalają zaoszczędzić do 2,5 GB w przypadku renderowania 8K (lub więcej w przypadku większych rozdzielczości).
  • Nacisk na naprawianie błędów.

Po więcej informacji o Corona Renderer 3 zapraszamy na naszą stronę:

Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
t: 22 379 74 58
@: artur.siluch@procad.pl

Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebooku

Zamknij