| | |Menu główne
corona 6

Corona Renderer 6

Corona Renderer 6

Na początku lipca powinna pojawić się najnowsza wersja silnika renderującego Corona Renderer 6 do programu 3ds Max.

Co nowego w Corona Renderer 6

Poniżej przedstawiamy klika najważniejszych nowości i usprawnień, które pojawią się w najnowszym wydaniu Corona Renderer 6.

  • UVW Randomizer – Random tiling
  • Adaptive environment sampler (szybszy rendering)
    – Eliminujemy potrzebę używania w scenach Light Portals (są one z automatu uwzględnione w scenie).
  • Nowy model słońca i nieba
    – Obsługuje słońce poniżej horyzontu
    – Obecna wersja nie obsługuje zmętnienia, ale zostanie dodana w następnej iteracji tego modelu
    – Może być wybrane dzięki „Ulepszonemu” modelowi nieba na mapie CoronaSky (jest to teraz ustawienie domyślne)
    – Może być wybrane, odznaczając pole wyboru „Use legacy color” w CoronaSun (dostępny tylko w starych scenach)
  • Maski widoczne w odbiciach/refrakcji
  • Phoenix FD – Piana
  • Nowe Boom and Glare
  • Nowe biblioteki materiałów
  • Szybszy interactive rendering
  • Niższa minimalna wartość Abbego (dyspersja)

Wymienione wyżej najważniejsze nowości i usprawnienia możecie również obejrzeć w materiale wideo zarejestrowanym podczas naszego wydarzenia NetCafe.

Materiał zaprezentowany przez osobę z samego źródła – Marcina Miodka z Chaos Czech a.s.

Szybki rzut oka na nowy system nieba, teraz w Corona Renderer 6 dla 3ds Max.

Kup Corona 6

Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
t: 22 37 97 458
mobile: 606 432 656
@: artur.siluch@procad.pl

Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebooku

Zamknij