| | |Menu główne

Funkcje

Opłacalny rozwój oprogramowania do gier wideo

Oprogramowanie Autodesk Maya LT 2016 to narzędzie do modelowania 3D i animacji zaprojektowane dla niezależnych twórców i projektantów gier mobilnych. Autodesk w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku z branży gier niezależnych, udostępnił swoim klientom profesjonalne narzędzie w bardzo przystępnej cenie.

 

Modelowanie

<strong>Wbudowane narzędzia do rzeźbienia - NOWOŚĆ!</strong><br />Użyj narzędzi do rzeźbienia bezpośrednio w Maya LT.

Wbudowane narzędzia do rzeźbienia – NOWOŚĆ!
Użyj narzędzi do rzeźbienia bezpośrednio w Maya LT.

<strong>Ulepszone narzędzia do modelowania i UV - NOWOŚĆ!</strong><br />Nowe narzędzia do modelowania i UV.

Ulepszone narzędzia do modelowania i UV – NOWOŚĆ!
Nowe narzędzia do modelowania i UV.

<strong>Przyjazne narzędzia do modelowania gier niezależnych</strong><br />Opracowanie postaci, rekwizyty i środowisk. (wideo: 2.12 min.)

Przyjazne narzędzia do modelowania gier niezależnych
Opracowanie postaci, rekwizyty i środowisk. (wideo: 2.12 min.)

<strong>Poprawa efektywności modelu gry</strong><br />Tworzenie optymalnych modeli 3D dla lepszej wydajności.

Poprawa efektywności modelu gry
Tworzenie optymalnych modeli 3D dla lepszej wydajności.

<strong>Biblioteka OpenSubdiv</strong><br />Szybsze modelowanie powierzchni podziałowych. (wideo: 1:26 min.)

Biblioteka OpenSubdiv
Szybsze modelowanie powierzchni podziałowych. (wideo: 1:26 min.)

 

Animacja

<strong>Udoskonalone narzędzia animacyjne</strong><br />Poznaj narzędzia Spline IK oraz Klaster deformacji.

Udoskonalone narzędzia animacyjne
Poznaj narzędzia Spline IK oraz Klaster deformacji.

<strong>Narzędzia animacyjne dla niezależnych twórców gier</strong><br />Szybsze tworzenie postaci w grze. (wideo: 2.29 min.)

Narzędzia animacyjne dla niezależnych twórców gier
Szybsze tworzenie postaci w grze. (wideo: 2.29 min.)

<strong>Tworzenie szkieletu postaci</strong><br />Wbudowane narzędzia do generacji szkieletu oparte na HumanIK.

Tworzenie szkieletu postaci
Wbudowane narzędzia do generacji szkieletu oparte na HumanIK.

<strong>Geodezyjne wiązania - woksel<strong><br />Budowanie siatki 3D w oparciu o model szkieletu. (wideo: 1,17 min.)

Geodezyjne wiązania – woksel
Budowanie siatki 3D w oparciu o model szkieletu. (wideo: 1,17 min.)

 

Oświetlenie, materiały i tekstury

<strong>Tworzenie fizycznych powłok na bazie materiałów</strong><br />Tworzenie wysokiej jakości materiałów w ramach Maya LT.

Tworzenie fizycznych powłok na bazie materiałów
Tworzenie wysokiej jakości materiałów w ramach Maya LT.

<strong>Oświetlenie i tekstury</strong><br />Symulacja realistycznego oświetlenia gry.

Oświetlenie i tekstury
Symulacja realistycznego oświetlenia gry.

<strong>Narzędzia do tworzenie materialnych modeli</strong><br >Tworzenie i edytowanie przy użyciu intuicyjnych narzędzi. (wideo: 3:10 min.)

Narzędzia do tworzenie materialnych modeli
Tworzenie i edytowanie przy użyciu intuicyjnych narzędzi. (wideo: 3:10 min.)

<strong>Narzędzie do edycji UV</strong><br />Intuicyjny zwrotny wizualny feedback upraszcza tworzenie UV. (wideo: 1,22 min.)

Narzędzie do edycji UV
Intuicyjny zwrotny wizualny feedback upraszcza tworzenie UV. (wideo: 1,22 min.)

<strong>Integracja substancji materialnej</strong><br />Praca z substancją materiałową  bezpośrednio z Maya LT. (wideo: 1.15 min.)

Integracja substancji materialnejj
Praca z substancją materiałową bezpośrednio z Maya LT. (wideo: 1.15 min.)

 

Gry niezależne – ulepszenia pracy

<strong>Sugestie od użytkowników ulepszające środowisko gry</strong><br />Głosowania nad nadesłanymi przez użytkowników informacje zwrotne.

Sugestie od użytkowników ulepszające środowisko gry
Głosowania nad nadesłanymi przez użytkowników informacje zwrotne.

<strong>Połączenie z Creative Market</strong><br />Kupuj i sprzedawaj zawartości gry na Creative Market

Połączenie z Creative Market
Kupuj i sprzedawaj zawartości gry na Creative Market

<strong>Narzędzie exportu do popularnych silników gier </strong><br />Exportuj elementy do Unity lub Unreal

Narzędzie exportu do popularnych silników gier
Exportuj elementy do Unity lub Unreal

<strong>Wyślij do Mudbox</strong><br />Rzeźbienie i malowanie modelu poprzez eksport Mudbox. (wideo: 1:12 min.)

Wyślij do Mudbox
Rzeźbienie i malowanie modelu poprzez eksport Mudbox. (wideo: 1:12 min.)

<strong>Narzędzie Eksporter Gier</strong><br />Ulepszony eksport do obiektów statycznych i animowanych gier. (wideo: 1:26 min.)

Narzędzie Eksporter Gier
Ulepszony eksport do obiektów statycznych i animowanych gier. (wideo: 1:26 min.)

<strong>Zbudowany dla rozwoju gier niezależnych</strong><br />Środowisko pracy dla niezależnych twórców gier. (wideo: 2:07 min.)

Zbudowany dla rozwoju gier niezależnych
Środowisko pracy dla niezależnych twórców gier. (wideo: 2:07 min.)

<strong>Język skryptowy MEL </strong><br />Uprość i dostosuj pracę. (wideo: 1:11 min.)

Język skryptowy MEL
Uprość i dostosuj pracę. (wideo: 1:11 min.)

<strong>Duża i dokładna rzutnia</strong>Duży  podgląd widoku. (wideo: 1:56 min.)

Duża i dokładna rzutniaDuży podgląd widoku. (wideo: 1:56 min.)

<strong>Integracja z chmurami</strong><br />Udostępnij elementy projektu  poprzez Dropbox , A360 lub 123D. (wideo: 1.15 min.)

Integracja z chmurami
Udostępnij elementy projektu poprzez Dropbox , A360 lub 123D. (wideo: 1.15 min.)

Zamknij