Funkcje
Opłacalny rozwój oprogramowania do gier wideo
Oprogramowanie Autodesk Maya LT 2016 to narzędzie do modelowania 3D i animacji zaprojektowane dla niezależnych twórców i projektantów gier mobilnych. Autodesk w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku z branży gier niezależnych, udostępnił swoim klientom profesjonalne narzędzie w bardzo przystępnej cenie.
Modelowanie
 Wbudowane narzędzia do rzeźbienia – NOWOŚĆ! Użyj narzędzi do rzeźbienia bezpośrednio w Maya LT. |
 Ulepszone narzędzia do modelowania i UV – NOWOŚĆ! Nowe narzędzia do modelowania i UV. |
 Przyjazne narzędzia do modelowania gier niezależnych Opracowanie postaci, rekwizyty i środowisk. (wideo: 2.12 min.) |
 Poprawa efektywności modelu gry Tworzenie optymalnych modeli 3D dla lepszej wydajności. |
 Biblioteka OpenSubdiv Szybsze modelowanie powierzchni podziałowych. (wideo: 1:26 min.) |
|
Animacja
 Udoskonalone narzędzia animacyjne Poznaj narzędzia Spline IK oraz Klaster deformacji. |
 Narzędzia animacyjne dla niezależnych twórców gier Szybsze tworzenie postaci w grze. (wideo: 2.29 min.) |
 Tworzenie szkieletu postaci Wbudowane narzędzia do generacji szkieletu oparte na HumanIK. |
 Geodezyjne wiązania – woksel Budowanie siatki 3D w oparciu o model szkieletu. (wideo: 1,17 min.) |
|
|
Oświetlenie, materiały i tekstury
 Tworzenie fizycznych powłok na bazie materiałów Tworzenie wysokiej jakości materiałów w ramach Maya LT. |
 Oświetlenie i tekstury Symulacja realistycznego oświetlenia gry. |
 Narzędzia do tworzenie materialnych modeli Tworzenie i edytowanie przy użyciu intuicyjnych narzędzi. (wideo: 3:10 min.) |
 Narzędzie do edycji UV Intuicyjny zwrotny wizualny feedback upraszcza tworzenie UV. (wideo: 1,22 min.) |
 Integracja substancji materialnejj Praca z substancją materiałową bezpośrednio z Maya LT. (wideo: 1.15 min.) |
|
Gry niezależne – ulepszenia pracy
 Sugestie od użytkowników ulepszające środowisko gry Głosowania nad nadesłanymi przez użytkowników informacje zwrotne. |
 Połączenie z Creative Market Kupuj i sprzedawaj zawartości gry na Creative Market |
 Narzędzie exportu do popularnych silników gier Exportuj elementy do Unity lub Unreal |
 Wyślij do Mudbox Rzeźbienie i malowanie modelu poprzez eksport Mudbox. (wideo: 1:12 min.) |
 Narzędzie Eksporter Gier Ulepszony eksport do obiektów statycznych i animowanych gier. (wideo: 1:26 min.) |
 Zbudowany dla rozwoju gier niezależnych Środowisko pracy dla niezależnych twórców gier. (wideo: 2:07 min.) |
 Język skryptowy MEL Uprość i dostosuj pracę. (wideo: 1:11 min.) |
 Duża i dokładna rzutniaDuży podgląd widoku. (wideo: 1:56 min.) |
 Integracja z chmurami Udostępnij elementy projektu poprzez Dropbox , A360 lub 123D. (wideo: 1.15 min.) |