| | |Menu główne

Funkcje

Opłacalny rozwój oprogramowania do gier wideo

Oprogramowanie Autodesk Maya LT 2016 to narzędzie do modelowania 3D i animacji zaprojektowane dla niezależnych twórców i projektantów gier mobilnych. Autodesk w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku z branży gier niezależnych, udostępnił swoim klientom profesjonalne narzędzie w bardzo przystępnej cenie.

Modelowanie

Wbudowane narzędzia do rzeźbienia
Użyj narzędzi do rzeźbienia bezpośrednio w Maya LT.
Ulepszone narzędzia do modelowania i UV
Nowe narzędzia do modelowania i UV.
Przyjazne narzędzia do modelowania gier niezależnych
Opracowanie postaci, rekwizyty i środowisk. (wideo: 2.12 min.)
Poprawa efektywności modelu gry
Tworzenie optymalnych modeli 3D dla lepszej wydajności.
Biblioteka OpenSubdiv
Szybsze modelowanie powierzchni podziałowych. (wideo: 1:26 min.)

Animacja

Udoskonalone narzędzia animacyjne
Poznaj narzędzia Spline IK oraz Klaster deformacji.
Narzędzia animacyjne dla niezależnych twórców gier
Szybsze tworzenie postaci w grze. (wideo: 2.29 min.)
Tworzenie szkieletu postaci
Wbudowane narzędzia do generacji szkieletu oparte na HumanIK.
Geodezyjne wiązania – woksel
Budowanie siatki 3D w oparciu o model szkieletu. (wideo: 1,17 min.)

Oświetlenie, materiały i tekstury

Tworzenie fizycznych powłok na bazie materiałów
Tworzenie wysokiej jakości materiałów w ramach Maya LT.
Oświetlenie i tekstury
Symulacja realistycznego oświetlenia gry.
Narzędzia do tworzenie materialnych modeli
Tworzenie i edytowanie przy użyciu intuicyjnych narzędzi. (wideo: 3:10)
Narzędzie do edycji UV
Intuicyjny zwrotny wizualny feedback upraszcza tworzenie UV. (wideo: 1:22)
Integracja substancji materialnej
Praca z substancją materiałową bezpośrednio z Maya LT. (wideo: 1.15 min.)

Gry niezależne – ulepszenia pracy

Sugestie od użytkowników ulepszające środowisko gry
Głosowania nad nadesłanymi przez użytkowników informacje zwrotne.
Połączenie z Creative Market
Kupuj i sprzedawaj zawartości gry na Creative Market
Narzędzie exportu do popularnych silników gier
Exportuj elementy do Unity lub Unreal
Wyślij do Mudbox
Rzeźbienie i malowanie modelu poprzez eksport Mudbox. (wideo: 1:12 min.)
Narzędzie Eksporter Gier
Ulepszony eksport do obiektów statycznych i animowanych gier. (wideo: 1:26 min.)
Język skryptowy MEL
Uprość i dostosuj pracę. (wideo: 1:11 min.)
Duża i dokładna rzutnia
Duży podgląd widoku. (wideo: 1:56 min.)
Integracja z chmurami
Udostępnij elementy projektu poprzez Dropbox , A360 lub 123D. (wideo: 1.15 min.)
Zamknij