| | |Menu główne

V-Ray for Softimage

Zbudowany w oparciu o popularną, szybką i stabilną platformę dedykowanę dla wysokiej jakości renderingów, program V-Ray w wersji 3.0 dla programu Softimage stanowi zaawansowane rozwiązanie dla branży animacji i wizualnych efektów specjalnych.

NOWOŚCI w wersji 3.0:

  • Progressive Image Sampler – Oferuje możliwość szybszej oceny rezultatów dzięki silnikowi śledzenia ścieżek, dzięki któremu możliwe jest „do-renderowanie” jedynie zmienionych fragmentów sceny oraz innych obszarów sceny bezpośrednio zależnych wizualnie od zmienionego obszaru. Funkcja ta działa zarówno w przypadki renderingu interaktywnego jak i produkcyjnego.
  • V-Ray 3.0 pozwala również na przechowywanie w buforze elementów sceny dzięki czemu kolejne iteracje renderingu uzyskuje się jeszcze szybciej.
  • Skin Shader – w wersji 3.0 przedstawiono nowy szablon cieniowania VRaySkinMtl posiadający wbudowane mechanizmy Subsurface Scattering oraz warstwowe odbicia. Oferuje on również przyjazny użytkownikom sposób definiowania,
  • Render Mask- wykorzystująca bądź to zaznaczony obiekt bądź ID obiektu bądź właściwości maski do dokładnego kontrolowania wyboru pixeli do renderingu.
  • Wsparcie dla Deep Image włącznie z zapisem do OpenEXR 2.0
  • Integracja V-Ray z mechanizmami emFluid5

POZOSTAŁE FUNKCJE:

  • Wsparcie dla tworzenia tekstur w prgoramie SI (Texture Baking)
  • Dodano możliwość przemapowania UV dla materiału VRaySimbiont
  • Dodano kanał „Light Select” w opcjach kanałów renderingu (render element)
  • Dodano opcję redukcji rozjaśnień (Clamp max ray intensity) dobrą do niwelowania efektu jasnych kropek w obrazie
  • Dodano obsługę formatu TIFF jako formatu wyjściowego w ustawieniach
  • Wsparcie dla węzła Slide_Projector (node)
  • Rozbudowano interfejs (UI) w opcjach renderingu rozproszonego (DR) PPG celem umożliwienia dodawania i wykluczania lokalnych komputerów w ramach sesji obliczeniowej renderingu.
  • Opcja „use camera path” działa teraz w oknie aktywnej klatki w trybie podglądu renderingu
  • Dodanie wszystkiech opcji UV subdivision dostępnych do tej pory w wersji dla programu Maya
  • Wdrożono komendy skryptowe do obsługi mechanizmu V-Ray Proxy
  • Istnieje teraz możliwość nadania mapingu nierówności dla tcieniowania SSS (shader)
  • Wsparcie dla parametrów związanych z miękkim cieniowaniem w oparciu o śledzenie promieni dla świateł typu Spot, Point oraz nieskończonych

Kontakt handlowy:
Barbara Janowicz
t: 22 37 97 458
mobile: 606 432 656
@: barbara.janowicz@procad.pl
Michał Wiedro
t: 22 37 97 661
mobile: 722 016 367
@: michal.wiedro@procad.pl

Zamknij