błąd krytyczny gedit
Problem
Program, podczas pracy na plikach, często się zawiesza i pojawia się „błąd krytyczny GEDIT”
Rozwiązanie
Należy ściągnąć ze strony autodesk: http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=11294512&linkID=9240818 hotfix, który naprawia ten błąd.
Tą łatkę, należy zainstalować tylko, gdy jest już zainstalowany SP1 dla AutoCAD LT 2008 (można go pobrać ze strony: http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=10035903&linkID=9240818)
Aby sprawdzić, czy AutoCAD LT 2008 posiada już zainstalowany SP1, należy w menu POMOC > Informacje > w zakładce „Informacje o produkcie” sprawdzić wersję produktu: Jeśli jest B.219.0 (UNICODE) lub wyższa, wówczas znaczy to, że SP jest już zainstalowany i można przystąpić do instalacji hotfix)