Brak dostępu do pomocy.

Problem

Brak dostępu do menu Pomocy w AutoCAD Mechanical lub Mechanical Desktop.

Rozwiązanie

Błąd taki ma miejsce w przypadku:
– importowania profili z wersji poprzedniej AutoCAD Mechanical lub Mechanical Desktop do nowszej;
– w przypadku aktualizacji (upgrade) wcześniejszej wersji programu do nowszej;
– w przypadku migracji ustawień ze starszej wersji do nowszej.
Dzieje się tak, ponieważ wynikowe pliki Pomocy mają ustawione ścieżki ze wcześniejszych wersji.

By to naprawić należy:
1. W menu Narzędzia wybieramy Opcje;
2. W Opcjach wybieramy zakładkę Pliki;
3. W oknie zakładki szukamy: Nazwy plików pomocy i innych. Rozwijamy te opcje i miejscu gdzie jest podana ścieżka pliku pomocy wpisujemy ścieżkę poniżej:
C:Program FilesAutodeskMDT 2008helpacad171.chm

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.