Używanie starszej wersji oprogramowania niż przysługująca po wygaśnięciu subskrypcji

Problem

 Czy po wygaśnięciu subskrypcji mogę nadal korzystać ze starszej wersji oprogramowania, jeśli nie chcę używać aktualnie przysługującej?

Rozwiązanie

Subskrypcja pozwala na upgrade oprogramowania do wersji, która ukaże się w trakcie jej trwania.

Podczas trwania subskrypcji można używać do 3 wersji wstecz od aktualnie obowiązującej.

Zgodnie z warunkami subskrypcji po jej wygaśnięciu przysługuje wyłącznie ostatnia wersja oprogramowania jaka została wydana w trakcie trwania subskrypcji.

W przypadku kiedy ze względów technologicznych, lub z uwagi na standardy korporacyjne, wymagane jest użytkowanie starszej wersji niż przysługująca (i przysługująca wersja nie została aktywowana) istnieje możliwość pozostania przy starszej wersji. W celu aktywacji należy skontaktować się z naszym wsparciem technicznym. Aktywacja w zależności od decyzji Autodesku może być permanentna lub czasowa (np. na rok).

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.