Subskrypcja Autodesk: osoby fizyczne, zespoły, firmy — teraz wszyscy mają większy wybór niż kiedykolwiek

Autodesk daje elastyczność pozwalającą dobrać opcje subskrypcji najlepiej dopasowane do potrzeb firmy — małej, średniej lub dużej.

  • Wypróbuj nowe narzędzia bez ponoszenia dużych kosztów początkowych.
  • Skuteczniej zarządzaj zmieniającym się zapotrzebowaniem na programy i budżetem.

Opcje dostępu
Wybierz najwygodniejszą formę dostępu do subskrybowanego oprogramowania:

  • Dostęp dla jednego użytkownika — najlepsze rozwiązanie, gdy oprogramowania będzie używać jedna osoba.
  • Dostęp dla wielu użytkowników — idealne rozwiązanie, gdy z licencji na oprogramowanie ma korzystać wiele osób.

Elastyczne okresy subskrypcji
Wybierając okres roczny lub 3-letni, można mieć dostęp do potrzebnego oprogramowania dokładnie przez potrzebny czas.

Lepszy dostęp do oprogramowania Autodesk

Subskrypcja zapewnia dostęp zarówno do najnowszych aktualizacji, jak i do poprzednich wersji . Z oprogramowania można też korzystać w każdej chwili i w dowolnym miejscu.

  • NAJNOWSZE AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA

    Aplikacja pulpitu Autodesk umożliwia pobieranie aktualizacji produktów, uzyskiwanie dostępu do usług w chmurze i korzystanie z dodatkowych funkcji już od chwili ich udostępnienia, zgodnie z własnymi potrzebami.

  • SZYBKA KONFIGURACJA

    W portalu Autodesk Account można błyskawicznie udostępniać użytkownikom zakupione produkty poprzez zdalną instalację bezpośrednio na urządzeniach lub zezwolenie użytkownikom na samodzielne instalowanie oprogramowania przy użyciu aplikacji pulpitu Autodesk.

  • NOWA, LEPSZA POMOC TECHNICZNA

    Szybko rozwiązuj problemy techniczne, wybierając najwygodniejszy sposób uzyskania pomocy: przez telefon, na czacie online, pocztą elektroniczną lub przy użyciu pulpitu zdalnego.

  • POŁĄCZONE USŁUGI W CHMURZE

    Twórz, edytuj, analizuj i udostępniaj pracę w chmurze. Skróć czas wykonywania zadań wymagających dużej mocy obliczeniowej (np. renderowania) z dni do godzin lub wręcz minut.

  • DOSTĘP W DOWOLNYM CZASIE I MIEJSCU

    Korzystaj z oprogramowania tam, gdzie go potrzebujesz: w domu, w pracy lub w podróży. 

  • POPRZEDNIE WERSJE OPROGRAMOWANIA

    Pobieraj poprzednie wersje większości programów Autodesk i swobodnie z nich korzystaj.

Elastyczne mechanizmy kontroli

Dzięki ułatwionemu zarządzaniu oprogramowaniem i ulepszonym zabezpieczeniom zawsze masz pełną kontrolę.

  • UJEDNOLICONE ZARZĄDZANIE OPROGRAMOWANIEM I POBIERANIEM

    Sortuj, przeszukuj i filtruj posiadane produkty i usługi w jednym widoku w portalu Autodesk Account oraz wybieraj najwygodniejszą dla siebie metodę pobierania.

  • ŁATWE ZARZĄDZANIE UŻYTKOWNIKAMI

    Używaj portalu Autodesk Account do zarządzania dostępem użytkowników do produktów i usług. Możliwe jest przydzielanie dostępu według produktów lub użytkowników odpowiednio do potrzeb firmy.

  • UPROSZCZONE DOSTARCZANIE AKTUALIZACJI

    Odciąż administratorów – wystarczy odpowiednio skonfigurować uprawnienia do aktualizacji produktów i zautomatyzować dostarczanie ich użytkownikom za pośrednictwem aplikacji pulpitu Autodesk.

  • WIĘKSZE BEZPIECZEŃSTWO

    Doświadczenie specjalistów Autodesk w dziedzinie bezpieczeństwa pozwala zapewnić ochronę zasobów i prywatności danych przy jednoczesnym sprawnym udostępnianiu najnowszych aktualizacji i poprawek zabezpieczeń.

  • ELASTYCZNE OKRESY SUBSKRYPCJI

    Testuj nowe narzędzia bez ponoszenia dużych kosztów początkowych. Płać tylko za okres, w którym oprogramowanie jest faktycznie potrzebne, aby wydajniej zarządzać zmieniającymi się potrzebami i wymogami budżetowymi. 

Cenne informacje


Narzędzia raportowania i powiadomienia ułatwiają analizowanie i ocenę wykorzystania oprogramowania, wydatków, produktywności użytkowników i przyszłych potrzeb.

  • POWIADOMIENIA I ALERTY

    W portalu Autodesk Account możesz na bieżąco sprawdzać stan umowy, aby unikać przestojów poprzez odnawianie lub zamianę produktów jeszcze przed wygaśnięciem subskrypcji. 

  • RAPORTY WYKORZYSTANIA JEDNOSTEK CHMURY

    Śledź i optymalizuj wykorzystanie jednostek chmury umożliwiających użytkownikom w organizacji dostęp do usług płatnych w zależności od poziomu wykorzystania. 

  • PLANOWANIE BUDŻETU

    Koszty subskrypcji są przejrzyste i przewidywalne, co bardzo ułatwia przypisywanie ich bezpośrednio do projektów realizowanych dla klientów i prognozowanie przyszłych wydatków.

Często zadawane pytania

CZY KORZYSTANIE Z OPROGRAMOWANIA WYMAGA POŁĄCZENIA Z INTERNETEM?

Nie. Po początkowej aktywacji oprogramowanie będzie działać przez 30 dni bez połączenia z Internetem. Po upływie tego czasu konieczne będzie ponowne nawiązanie połączenia. Zawsze będziemy o tym przypominać na 7 dni wcześniej.

CZY WSZYSTKIE MOJE DANE ZOSTANĄ AUTOMATYCZNIE PRZENIESIONE DO CHMURY?

Aplikacje komputerowe i wszystkie powiązane z nimi dane użytkownika są przechowywane na komputerze lokalnym. Podczas korzystania z usług w chmurze można wybrać miejsce przechowywania danych: w chmurze lub na komputerze lokalnym.

CZY MUSZĘ OD RAZU INSTALOWAĆ WSZYSTKIE AKTUALIZACJE?

Jako subskrybent będziesz zawsze mieć dostęp do najnowszych aktualizacji, ale samodzielnie decydujesz o tym, czy i kiedy je zainstalujesz.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.