AutoCAD LT 2006 – nie uruchamia się

Problem

Program się nie uruchamia.
Żadnej reakcji, nie pojawia się plik aclt.exe w menedżerze zadań.
Nie pomaga: deinstalacja i ponowne zainstalowanie, naprawianie rejestru aplikacji uruchamiane przez instalator.
System operacyjny: Windows XP ze wszystkimi upgrade’ami.

Rozwiązanie

Aplikacja powinna zostać zainstalowana na uprawnieniach administratora (Norton IS nie powinien przeszkadzać wersji AutoCAD 2006).
Podczas instalacji nie mogą pojawiać się żadne komunikaty błędów.
Po instalacji aplikacja powinna pracować poprawnie na uprawnieniach administratora lub użytkownika zaawansowanego. Proszę sprawdzić czy na innym profilu (koncie innego użytkownika lub administratora) aplikacja uruchamia się i pracuje poprawnie. Jeżeli będzie pracować poprawnie oznacza to uszkodzony profil danego użytkownika, jeżeli nie będzie pracować może wskazywać na błędy instalacji systemu lub inne powodujące konflikt oprogramowanie.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.