Błąd autoryzacji

Problem

Podczas próby autoryzacji produktu program wyrzuca błąd. Następuje jego zamknięcie.

Rozwiązanie

Witam,

oczywiście Land Desktop zgodnie z wymaganiami technicznymi powinien działać pod Windowsem Xp Professional oraz Home. Na początek proponowałbym zainstalować wszelkie servicepacki oraz łatki na Windowsa, IE, oraz samego Land Desktop. Dla Land Desktop np. z tej strony http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/index?siteID=123112&id=2334435&linkID=9240778#section6. Podczas instalacji proszę dodatkowo wyłączyć antywirusa – NOD32 – czasami zdarza się, że powoduje błędy.

Gdyby te wskazówki nie zadziałały proszę o zgłoszenie – będziemy rozważać inne możliwości.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.