problem z generowaniem plików DWF w Vault i Productstream

Problem

Podczas wpisywania części, zespołów lub dokumentacji płaskiej z Inventora na serwer, niektóre pliki nie posiadały podglądu DWF. Gdy wchodziło się na zakładkę „View”, czy też chciało się zobaczyć plik poprzez przeglądarkę internetową w Productstream, nie można było tego dokonać.
Plik DWF nie generował się nawet, gdy ponownie wypisaliśmy i z powrotem (po małej zmianie) wpisaliśmy na serwer. Jak to naprawić?

Rozwiązanie

Czasem z niewiadomych przyczyn nie tworzy się DWF podczas wpisywania plików na serwer. Jednak istnieje narzędzie (DWF Generate), które umożliwia ponowne wygenerowanie lub naprawienie plików DWF.
Narzędzie to można pobrać z internetu ze strony Autodesku:
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=11022842&linkID=9242499
Narzędzi to uruchamia się ze stanowiska konstruktora, logując się na serwer jako Administrator i wskazując ścieżkę gdzie znajdują się wszystkie pliki na serwerze oraz gdzie znajduje się plik projektu. Następnie program już sam skanuje całą bazę plików i naprawia lub generuje na nowo pliki DWF

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.