rendering okien i ścian kurtynowych

Problem

Podczas renderingu szklo w ścianach kurtynowych i oknach nie tworzy przerźroczystości.

Rozwiązanie

Jeżeli jest to scena wewnętrzna należy:

Ustawić kamerę w wybranym miejscu, a następnie w zakładce Rendering, wybrać polecenie Światło dzienne i wskazać wszystkie okna oraz przeźroczyste obiekty będące źródłem światła słonecznego z zewnątrz. Podczas wskazywania zaznaczą się one na czerwono. Po tej operacji można rozpocząć rendering.

Jeżeli jest to scena zewnętrzna, należy sprawdzić, czy materiał ( w tym przypadku szkło) ma zadany parametr przeźroczystości.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.