BIM Management Club to cykliczne spotkania, w trakcie których zaproszeni eksperci dzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą.

Wiedza i doświadczenie branżowych ekspertów

Posłuchaj naszych gości, branżowych praktyków i poznaj ich metody. Dowiedz się jak radzą sobie z codziennymi wyzwaniami, z jakimi problemami muszą się mierzyć i w czym widzą szansę rozwoju. Nasze spotkania to również dosknała okazja do dyskusji i wymiany doświadczeń z innymi specjalistami z branży.

Zapraszamy na wyjątkowe spotkanie, dyskusję oraz wymianę doświadczeń z branży Retail. Przyjdź i dowiedz się jak usprawnić pracę nad koncepcją i analizą przestrzenną punktu sprzedaży detalicznej. Zobacz jak przyspieszyć proces projektowy i ograniczyć błędy i dlaczego warto postawić na spójny standard dokumentacji.

Wrześniowe wydarzenie uświetni wyjątkowe zwiedzanie Muzeum Polskiej Wódki wraz z degustacją.

13 września / godzina 12:45 / Muzeum Polskiej Wódki, Warszawa / Udział bezpłatny
Zwracamy uwagę, że wydarzenie skierowane jest wyłącznie do managerów. Liczba miejsc ograniczona.

Agenda spotkania:

    • 12:45 – Rejestracja na spotkanie i otwarcie BIM Management Club / welcome snack
    • 13:00 – Wsparcie technologiczne i techniczne procesów projektowych. Realizacja potrzeb i oczekiwań branży retail – Arkadiusz Mackiewicz
    • 13:20 – Standard projektowania przestrzeni handlowych według LPP – Tomasz Pater
    • 14:10 – Pokaz technologii BIM4Retail – Andrzej Jakubowski
    • 14:40 – Sesja Q&A
    • 15:00 – Lunch 
    • 16:40 – Zwiedzanie Muzeum polskiej wódki wraz z degustacją
    • 17:30 – Afterparty / Networking

Muzeum Polskiej Wódki – Warszawa / Udział Bezpłatny

Muzeum Polskiej Wódki to jedyne takie miejsce na świecie. Mieści się w zabytkowym budynku Zakładu Rektyfikacji na terenie Centrum Praskiego Koneser. Na przełomie XIX i XX w., na powierzchni 50 tys. m², pomiędzy ulicą Ząbkowską, Nieporęcką, Białostocką i Markowską, wznosił się kompleks neogotyckich budynków, tworzących Warszawską Wytwórnia Wódek „Koneser”. To tutaj rozlewano takie flagowe marki polskich wódek takie jak Luksusowa i Wyborowa.

Celem powstania Muzeum Polskiej Wódki jest stworzenie przestrzeni, w której w jednym miejscu zaprezentujemy jej wyjątkową historię. W atrakcyjny i nowoczesny sposób przybliżymy zwiedzającym proces jej powstawania, surowce, z których jest produkowana i wreszcie walory smakowe.

13 września / godzina 12:45 / Muzeum Polskiej Wódki, Warszawa / Udział bezpłatny
Zwracamy uwagę, że wydarzenie skierowane jest wyłącznie do managerów. Liczba miejsc ograniczona.

Organizatorzy:

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.