Globalna awaria serwerów Autodesk
Aktualizacja: 21.10.2025 godz. 09:00
Od 20.10.2025 r., od godziny 14:00, większość usług została przywrócona. Przy działaniu niektórych rozwiązań mogą jeszcze występować drobne problemy.
Aktualny status serwerów można sprawdzić pod adresem:
https://health.autodesk.com/
Status: 20.10.2025 godz. 12:00
Informujemy, że obecnie występuje globalna awaria serwerów Autodesk, która wpływa na działanie wielu usług. Czekamy na rozwiązanie problemu przez producenta.
Aktualny status serwerów można sprawdzić pod adresem:
https://health.autodesk.com/
Tymczasowe rozwiązanie problemu:
Aby móc korzystać z programów Autodesk podczas awarii można:
- Wyłączyć połączenie internetowe na komputerze (wyjąć kabel sieciowy lub wyłączyć Wi-Fi)
- Uruchomić ponownie program Autodesk
- Program uruchomi się w trybie trial, co pozwoli na kontynuowanie pracy.
WAŻNE: na komputerze nie mogła być wcześniej uruchomiona wersja trial.
Po usunięciu awarii wystarczy ponownie zalogować się do konta z włączonym internetem, aby wszystko działało normalnie.