Dążenie do zwiększenia zadowolenia Klienta oraz osiągnięcie najwyższego poziomu jakości wykonywanych usług to najistotniejsze zadanie każdego pracownika naszej Firmy.
Podstawowym kryterium jakości jest spełnienie wymagań Klientów oraz stałe podnoszenie poziomu ich satysfakcji. Każdy Klient korzystający z usług PROCAD SA jest sprawnie i kompetentnie obsłużony, zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawnych i innymi regulacjami.
Rosnący poziom satysfakcji Klienta jest priorytetem, dotyczy to pracy na każdym stanowisku i obowiązuje całą załogę.
Cel ten realizujemy przez:
Sukces Firmy zależy od zaangażowania wszystkich pracowników i stałego podnoszenia jakości oferowanych usług.
Zarząd i Kierownictwo PROCAD SA zobowiązuje się do zapewnienia optymalnych warunków i niezbędnych zasobów, które umożliwiają pełną realizację niniejszej polityki.
Gdańsk, maj 2021
Jarosław Jarzyński
Prezes Zarządu