Inventors Day 2024 - Zarejestruj się! | www.inventorsday.pl

Zainspiruj się | Wymyśl | Zaprojektuj. Już 11 kwietnia | Courtyard by Marriott Katowice City Center - nie może Cię zabraknąć!

Naprawa i konserwacja urządzeń drukujacych

Drukarki wielkoformatowe HP DesignJet często pracują bardzo intensywnie w bardzo krótkim okresie czasu. Wtedy właśnie oczekuje się od nich bezawaryjnej pracy. Aby to zapewnić należy przeprowadzać regularne konserwacje tych urządzeń w okresach od roku do 2 lat (w zależności od intensywności eksploatacji). Nieprzestrzeganie tych zaleceń powoduje szybsze zużywanie się elementów mechanicznych plotera, nawet tych, które przy regularnych przeglądach mogłyby służyć kilka lat dłużej. Zwiększa to koszty eksploatacji i często jest przyczyną przestoju urządzenia w okresach jego planowanej największej aktywności, jak również zmusza użytkownika do zlecania wydruków wielkoformatowych na zewnątrz firmy.

Serwis Ploterów Designjet

Zakres czynności, ze względu na zasadę działania plotera jest podobny jak przy mniejszych drukarkach atramentowych. Ze względu na gabaryty urządzenia są one jednak bardziej czasochłonne i wymagają zabrania plotera od klienta i wykonanie naprawy w serwisie. Dla klientów z terenu Trójmiasta odbiór i dostarczenie plotera wliczone jest w koszt usługi. Czas trwania takiej konserwacji to zazwyczaj jeden dzień roboczy.

Zgłoś usterkę

Drukarki atramentowe

Za niezbyt wygórowaną cenę oferujemy o wiele szerszy niż u konkurencji zakres czynności serwisowych, mający na celu dalszą, długą i efektywną eksploatację drukarki.

W ramach usługi naszego serwisu drukarka jest demontowana na części. Elementy z tworzyw sztucznych są dokładnie myte i czyszczone. Części mechaniczne są konserwowane za pomocą specjalistycznych preparatów, po czym drukarka jest ponownie montowana i testowana.

W przypadku wystąpienia konieczności wymiany zużytych części, Klient pokrywa tylko koszt części, ich wymiany dokonujemy bezpłatnie.

Zgłoś usterkę

Drukarki laserowe

Drukarki HP serii LaserJet cechują się długą i bezawaryją pracą przy znakomitej jakości wydruków. Jednak warunkiem ich satysfakcjonującej eksploatacji jest wykonywanie okresowych konserwacji. W przypadku droższych drukarek informacja o potrzebie przeprowadzenia konserwacji jest wyświetlana na wbudowanym wyświetlaczu. W mniejszych drukarkach osobistych sygnałem do wizyty w serwisie może być zarówno pogorszenie jakości wydruków, jak również ogólny zły stan techniczny urządzenia.

W obydwu przypadkach konieczne jest dokładne oczyszczenie drukarki, gdyż występujące w niej wysokie napięcia konieczne do prawidłowego przetwarzania obrazu powodują również przyciągane drobin kurzu oraz pyłu z papieru. Zanieczyszczeniu ulegają nie tylko elementy przewodzące , ale również wszelkie wałki prowadzące papier oraz optyka drukarki.

Mając to wszystko na uwadze przeprowadzamy dogłębną i dokładną konserwację tych urządzeń. W przypadku wystąpienia konieczności wymiany zużytych części, Klient pokrywa tylko koszt części, wymiany dokonujemy bezpłatnie.

Zgłoś usterkę

Liczba wyników: 16

Liczba wyników: 16

Skorzystaj z naszego doświadczenia i dobierz dla swojej pracowni właściwe rozwiązanie.

Skontaktuj się z naszymi specjalistami bezpośrednio lub wypełnij formularz

Dariusz Czajkowski

Specjalista ds. serwisu HP

dariusz.czajkowski@procad.pl 696 039 735

Gratulacje! Zgłoszenie zostało wysłane

Nasze cechy i wartości

Blisko klienta (6 oddziałów)

Jesteśmy blisko Ciebie i Twojego biznesu. Oddziały: Gdańsk, Warszawa, Katowice, Poznań, Wrocław, Radom.
Więcej

60-ciu profesjonalistów w zespole PROCAD

Do dyspozycji klientów PROCAD specjalny koordynator, korzystający z wiedzy całego działu wsparcia technicznego.

Polska firma, polski kapitał

Ponad 30 lat doświadczenia na rynku systemów CAD/BIM/CAM.
Więcej

50.000 przeszkolonych profesjonalistów

Dysponujemy największym Centrum Szkoleniowym CAD w Polsce. 5 lokalizacji, mobilne sale szkoleniowe, kursy online.
Więcej

8h dziennie bezpłatnego wsparcia technicznego

Do dyspozycji klientów PROCAD specjalny koordynator, korzystający z wiedzy całego działu wsparcia technicznego.

Usługi dopasowane do biznesu

Wdrożenia, usługi inżynierskie, integracyjne i programistyczne w obszarze obsługi biura projektowego/konstrukcyjnego.
Więcej

Baza wiedzy

Blisko 2500 rozwiązanych problemów projektowych, a także związanych z instalacją i błędami oprogramowania, wadliwie działającym sprzętem, itp.
Więcej

1300 unikalnych filmów instruktażowych

Gigantyczna wiedza zgromadzona na kanale youtube PROCAD. Nagrania wydarzeń i specjalnie tworzony materiał wideo.
Więcej

Certyfikat Pochodzenia Oprogramowania

Dodawany do każdej licencji Autodesk Certyfikat potwierdzający legalność oprogramowania. Dobry materiał wizerunkowy, ofertowy, przetargowy.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.