| | |Menu główne
autodesk-webinar-banner-03

Webinar – Technologie M&E

Zarejestruj się i weź udział w bezpłatnym webinarze omawiającym technologie M&E.

Zmaksymalizuj swoje zasoby dzięki nowym możliwościom M&E

Wydarzenie to ma na celu pokazanie maksymalizacji możliwości najnowszej technologii w USD, Bifrost, Shotgrid i nowego oprogramowania Moxion.

Zarejestruj się
Autodesk-lp-banner-02

Środa, 16 listopada 2022 roku. Godzina 10:00.

Poniżej program wydarzenia on-line:

  • John Paul Giancarlo będzie mówił o budowaniu miasta Matrix maszyn przy użyciu USD w zestawach narzędzi Maya,
  • Roland Reyer omówi moc Bifrost 2.5 i możliwości VFX,
  • David Mason zaprezentuje Extending Shotgrid z Webhooks,
  • Scott Honsberger pokaże możliwości firmy Moxion w ekskluzywnej prezentacji produktu.

Prelegenci:

autodesk-lp-avatar-02-2
John Paul Giancarlo
Autodesk Media & Entertainment Technical Specialist
JP is a 3D expert with wide-ranging knowledge of ShotGrid, Arnold, Maya, MEL, 3dsMax and Nuke.
autodesk-lp-avatar-03-2
Roland Reyer
Autodesk Technical Specialist
Roland’s career made him an industry expert in Wavefront Technologies, later Alias and finally Autodesk M&E. 
autodesk-lp-avatar-04-2
David Mason
EMEA Tech Sales for ShotGrid at Autodesk
David is a ShotGrid expert with 10+ years using the software in production and post production environments.
autodesk-lp-avatar-01-2
Scott Honsberger
Technical Specialist at Moxion
Scott joined the Moxion team in September of 2021. Prior to working at Moxion, he worked at a number of technology and entertainment companies in customer support and account management roles.

Szczegółowa Agenda wydarzenia:

10:00: Wykorzystanie USD w zestawach narzędzi Maya
Dowiedz się, jak używać USD w zestawie narzędzi Maya do przechowywania, edytowania i eksportowania złożonych danych o zasobach, takich jak modele, materiały, oświetlenie i wariacje cieniowania w jednym kontenerze USD.

11:00: Moc Bifrost 2.5 i możliwości efektów wizualnych
Dowiedz się, jak tworzyć wspaniałe symulacje dymu, ognia, ubrań i innych materiałów. Dzięki bezpośredniemu połączeniu z Mayą, obiekty i dane z Maya są dostępne w Bifrost, a wyniki programowania wizualnego są natychmiast dostępne w Maya.

12:00: Rozszerzanie ShotGrid o WebHooks
Dowiedz się, w jaki sposób możesz łatwo skorzystać z dodatkowych funkcji za pomocą frameworka Webhook, łącząc informacje produkcyjne z systemami zewnętrznymi, takimi jak Slack.

13:00: Możliwości Moxion
Nowa aplikacja Moxion Connect zapewnia bardziej zaawansowane możliwości kreatywnego przeglądania przepływów pracy w produkcji. Artyści mogą teraz szybko łączyć się i przesyłać strumieniowo multimedia ze swoich stacji roboczych i ulubionych kreatywnych aplikacji bezpośrednio do Moxion.

Zarejestruj się
Zamknij