| | |Menu główne

Subskrypcja Autodesk: osoby fizyczne, zespoły, firmy — teraz wszyscy mają większy wybór niż kiedykolwiek

Autodesk daje elastyczność pozwalającą dobrać opcje subskrypcji najlepiej dopasowane do potrzeb firmy — małej, średniej lub dużej.

  • Wypróbuj nowe narzędzia bez ponoszenia dużych kosztów początkowych.
  • Skuteczniej zarządzaj zmieniającym się zapotrzebowaniem na programy i budżetem.

Opcje dostępu
Wybierz najwygodniejszą formę dostępu do subskrybowanego oprogramowania:

  • Dostęp dla jednego użytkownika — najlepsze rozwiązanie, gdy oprogramowania będzie używać jedna osoba.
  • Dostęp dla wielu użytkowników — idealne rozwiązanie, gdy z licencji na oprogramowanie ma korzystać wiele osób.

Elastyczne okresy subskrypcji
Wybierając okres miesięczny, kwartalny, roczny lub wieloletni, można mieć dostęp do potrzebnego oprogramowania dokładnie przez potrzebny czas.

Lepszy dostęp do oprogramowania Autodesk

Subskrypcja zapewnia dostęp zarówno do najnowszych aktualizacji, jak i do poprzednich wersji . Z oprogramowania można też korzystać w każdej chwili i w dowolnym miejscu.

  • NAJNOWSZE AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA
    Aplikacja pulpitu Autodesk umożliwia pobieranie aktualizacji produktów, uzyskiwanie dostępu do usług w chmurze i korzystanie z dodatkowych funkcji już od chwili ich udostępnienia, zgodnie z własnymi potrzebami.
  • SZYBKA KONFIGURACJA
    W portalu Autodesk Account można błyskawicznie udostępniać użytkownikom zakupione produkty poprzez zdalną instalację bezpośrednio na urządzeniach lub zezwolenie użytkownikom na samodzielne instalowanie oprogramowania przy użyciu aplikacji pulpitu Autodesk.
  • NOWA, LEPSZA POMOC TECHNICZNA
    Szybko rozwiązuj problemy techniczne, wybierając najwygodniejszy sposób uzyskania pomocy: przez telefon, na czacie online, pocztą elektroniczną lub przy użyciu pulpitu zdalnego.
  • POŁĄCZONE USŁUGI W CHMURZE
    Twórz, edytuj, analizuj i udostępniaj pracę w chmurze. Skróć czas wykonywania zadań wymagających dużej mocy obliczeniowej (np. renderowania) z dni do godzin lub wręcz minut.
  • DOSTĘP W DOWOLNYM CZASIE I MIEJSCU
    Korzystaj z oprogramowania tam, gdzie go potrzebujesz: w domu, w pracy lub w podróży. 
  • POPRZEDNIE WERSJE OPROGRAMOWANIA
    Pobieraj poprzednie wersje większości programów Autodesk i swobodnie z nich korzystaj.

 

 

Elastyczne mechanizmy kontroli

Dzięki ułatwionemu zarządzaniu oprogramowaniem i ulepszonym zabezpieczeniom zawsze masz pełną kontrolę.

  • UJEDNOLICONE ZARZĄDZANIE OPROGRAMOWANIEM I POBIERANIEM
    Sortuj, przeszukuj i filtruj posiadane produkty i usługi w jednym widoku w portalu Autodesk Account oraz wybieraj najwygodniejszą dla siebie metodę pobierania.
  • ŁATWE ZARZĄDZANIE UŻYTKOWNIKAMI
    Używaj portalu Autodesk Account do zarządzania dostępem użytkowników do produktów i usług. Możliwe jest przydzielanie dostępu według produktów lub użytkowników odpowiednio do potrzeb firmy.
  • UPROSZCZONE DOSTARCZANIE AKTUALIZACJI
    Odciąż administratorów – wystarczy odpowiednio skonfigurować uprawnienia do aktualizacji produktów i zautomatyzować dostarczanie ich użytkownikom za pośrednictwem aplikacji pulpitu Autodesk.
  • WIĘKSZE BEZPIECZEŃSTWO
    Doświadczenie specjalistów Autodesk w dziedzinie bezpieczeństwa pozwala zapewnić ochronę zasobów i prywatności danych przy jednoczesnym sprawnym udostępnianiu najnowszych aktualizacji i poprawek zabezpieczeń.
  • ELASTYCZNE OKRESY SUBSKRYPCJI
    Testuj nowe narzędzia bez ponoszenia dużych kosztów początkowych. Płać tylko za okres, w którym oprogramowanie jest faktycznie potrzebne, aby wydajniej zarządzać zmieniającymi się potrzebami i wymogami budżetowymi. 

 

 

Cenne informacje

Narzędzia raportowania i powiadomienia ułatwiają analizowanie i ocenę wykorzystania oprogramowania, wydatków, produktywności użytkowników i przyszłych potrzeb.

  • POWIADOMIENIA I ALERTY
    W portalu Autodesk Account możesz na bieżąco sprawdzać stan umowy, aby unikać przestojów poprzez odnawianie lub zamianę produktów jeszcze przed wygaśnięciem subskrypcji. 
  • RAPORTY WYKORZYSTANIA JEDNOSTEK CHMURY
    Śledź i optymalizuj wykorzystanie jednostek chmury umożliwiających użytkownikom w organizacji dostęp do usług płatnych w zależności od poziomu wykorzystania. 
  • PLANOWANIE BUDŻETU
    Koszty subskrypcji są przejrzyste i przewidywalne, co bardzo ułatwia przypisywanie ich bezpośrednio do projektów realizowanych dla klientów i prognozowanie przyszłych wydatków.

 

 

Często zadawane pytania

CZY KORZYSTANIE Z OPROGRAMOWANIA WYMAGA POŁĄCZENIA Z INTERNETEM?

Nie. Po początkowej aktywacji oprogramowanie będzie działać przez 30 dni bez połączenia z Internetem. Po upływie tego czasu konieczne będzie ponowne nawiązanie połączenia. Zawsze będziemy o tym przypominać na 7 dni wcześniej.

CZY WSZYSTKIE MOJE DANE ZOSTANĄ AUTOMATYCZNIE PRZENIESIONE DO CHMURY?

Aplikacje komputerowe i wszystkie powiązane z nimi dane użytkownika są przechowywane na komputerze lokalnym. Podczas korzystania z usług w chmurze można wybrać miejsce przechowywania danych: w chmurze lub na komputerze lokalnym.

CZY MUSZĘ OD RAZU INSTALOWAĆ WSZYSTKIE AKTUALIZACJE?

Jako subskrybent będziesz zawsze mieć dostęp do najnowszych aktualizacji, ale samodzielnie decydujesz o tym, czy i kiedy je zainstalujesz.

Zamknij