| | |Menu główne

Pracujemy bez przerwy!

Wszystkie działy PROCAD pracują dla Państwa. Wszystkie produkty i usługi nadal są do Państwa dyspozycji.
Sytuacja wymusiła na nas zmiany: przeszliśmy w większości w tryb ON-LINE, unikamy zbędnego kontaktu i dezynfekujemy biura.

Komunikacja 

Posiadamy dostęp do wszystkich systemów zarządzania, ofertowania, dostępności towaru umożliwiające wykonywanie pracy zdalnej.

Dostawy 

Licencje Autodesk nie wymagają przesyłki. Sprzęt, papiery, materiały eksploatacyjne dostarczane są na bieżąco ze wsparciem niezbędnego minimum pracowników pracujących w trybie dyżurów w biurze. Wdrożyliśmy procedury bezdotykowego dostarczania towarów.

Szkolenia 

W najbliższym czasie większość szkoleń będzie realizowana za pomocą profesjonalnego systemu streamingowego, umożliwiającego naukę zdalną z pełnym kontaktem z trenerem. Szkolenia, które nie będą mogły być zrealizowane tą metodą, zostaną przełożone.

Wsparcie techniczne, warsztaty, konferencje 

Telefoniczne wsparcie techniczne funkcjonuje bez zmian. Ograniczamy kontakty bezpośrednie do niezbędnego minimum. Specjaliści CAD/BIM dostępni są za pomocą systemów supportu ON-LINE. Organizujemy wiele wydarzeń branżowych, warsztatów projektowych i seminariów. Wszystkie w trybie webinaryjnym ON-LINE. Szczegóły tutaj.

Ty również możesz pracować z domu! 

Oprogramowanie Autodesk umożliwia pracę zdalną (dowiedz się jak korzystać z domu), dostęp do zasobów w biurze, wymianę informacji w zespole. Chętnie pomożemy jak skorzystać z tych funkcji. Zapraszamy do kontaktu z Państwa opiekunami lub po prostu z naszą infolinią: 22 201 91 56 / procad@procad.pl 

Zespół PROCAD

Zamknij