Revit 2014 LT – rendering w chmurze
Problem
Nie można przesłać pliku do wizualizacji w usłudze 360, wyskakuje informacja „THE FILE COULD NOT BE TRANSLATED. -1” teraz juz nie można wogóle otworzyć tego pliku i pojawila się informacja, że „…file is corrupt and need to be manualy recovered” problem w tym, że nie mam w folderze backup żadnych zapisanych backupów, w innych plikach też.
Problem pojawił się po wkrótce po przejściu z wersji 2013 na 2014.
Rozwiązanie
Problem został już poruszony na stronie feedbacku chmury (tutaj link)
Kilka przyczyn, które mogły spowodować taką sytuację:
• Revit LT 2013 i 2014 mają problemy z niektórymi elementami (np. chody itp.), których numery identyfikacyjne powodują konflikt przy tłumaczeniu pliku na dane zrozumiałe dla silnika renderującego w chmurze.
• Innym problemem może być nazwa konta użytkownika w samym systemie Windows (najczęściej dziwne znaki w nazwie powodują również błędy).
Jest przygotowywany service pack (SP1) dla Revita LT 2014. Ppodejrzewam, że będzie wydany już niedługo ale dokładnej daty dostarczenia SP1 nie znamy.