| | |Menu główne

Prawo do użytku domowego

Prawo do użytku domowego pozwala pracownikom instalować oprogramowanie Autodesk w domu.

Produkty z dostępem dla jednego użytkownika (Single user Subscription) mogą być używane z dowolnego komputera i nie wymagają specjalnej licencji do użytku domowego.

Produkty z Planem Obsługi dla jednego użytkownika (Single User Maintenance Plan) mogą być używane z dowolnego komputera i nie wymagają specjalnej licencji do użytku domowego.

Produkty z dostępem dla wielu użytkowników (Multi user Subscription) wymagają uzyskania licencji do użytku domowego.

Listę produktów dostępnych do użytku domowego znajdziesz pod tym linkiem.

Więcej o prawach użytku domowego, proszę kliknąć tutaj.

Konfiguracja do użytku domowego – jak to zrobić?

Mój produkt to subskrypcja (Subscription) – np. AEC Collection, AutoCAD, AutoCAD LT

Licencja jednostanowiskowa (Single user)

Można zainstalować oprogramowanie na maksymalnie 3 urządzeniach, ale tylko jedna kopia produktu może być uruchomiona w danym momencie. Należy pamiętać o każdorazowym wylogowaniu się z urządzenia, przed zalogowaniem się do danego programu na innym urządzeniu. Więcej informacji można znaleźć w tym artykule.

Licencja sieciowa (Multi user)

W celu aktywacji oprogramowania w domu należy poprosić Contract Managera o wygenerowanie licencji do użytku domowego lub skorzystać ze strony.

Mój produkt to licencja wieczysta (Maintenance Plan) – np. AutoCAD, Revit, Inventor

Licencja jednostanowiskowa (Single user)

Można zainstalować oprogramowanie na maksymalnie 3 urządzeniach, ale tylko jedna kopia produktu może być uruchomiona w danym momencie.

Aktywacja programu na komputerze domowym odbywa się poprzez wprowadzenie numeru seryjnego i klucza produktu, które znajdują się na Twoim koncie Autodesk (https://accounts.autodesk.com ).

Licencja sieciowa (Multi user)

W celu aktywacji oprogramowania w domu należy „wypożyczyć” ją z serwera („borrow a license” szczegóły tutaj) lub poprosić Contract Managera o wygenerowanie licencji do użytku domowego.

Masz pytania? Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się ze swoim opiekunem lub z naszą infolinią: 22 201 91 56 pomoc@procad.pl

Zamknij