Błąd ccui – połączenie z Content Center w Inventorze

Problem

W momencie pobierania części z Conten Center, pojawia się okno CCUI , blokuje program i po chwili wyłącza go , wysyłąjąc raport do autodesk. Wcześniej wszystko działało poprawnie, wszystkie SP i hotfix zainstalowane. System operacyjny XP Professional

Rozwiązanie

Problem wynika z uszkodzenia pliku bibliotecznego „ccui.dll”, umieszczonego w C:Program FilesAutodeskInventor 2008Bin

Można spróbować skopiować ten plik z innego stanowiska Inventora i podmienić go. Jeśli to nie pomoże, należy wykonać reinstalację Inventora, sprawdzić usługę IIS (jeśli jest to system Professional) i odblokować w zaporze windows port 80.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.