Brak możliwości i dostepu do bibliotek Content Center.
Problem
Brak możliwości i dostepu do bibliotek Content Center.
Czy to jest spowodowane, że posiadam Windows XP Home Edition. (którego jak na razie nie mogę zmienić).
Czy można ten problem wyeliminować nie zakupując nowego systemu Windows.
Rozwiązanie
Witam,
System operacyjny Widows XP Home Edition nie eliminuje możliwości korzystania z bibliotek Content Center. Biblioteki te korzystają z IIS (który występuje tylko w XP Pro), jak i z AWS (opracowany przez Autodesk i instalowany właśnie z Inventorem, gdy instalator wykryje system Home Edition).
Brak połączenia z biblioteką może mieć kilka przyczyn.
- Zmiana nazwy komputera po instalacji – szuka on bazy danych zawierających biblioteki po nazwie komputera.
- System antywirusowy NOD32 blokuje dostęp do bibliotek – należy w ustawieniach zaawansowanych antywirusa, po rozwinięciu „Ochrony dostępu do stron internetowych”, po podświetleniu Protokoły HTTP i HTTPS, odznaczyć opcję „Włącz sprawdzanie protokołu HTTP”
- Proszę uruchomić program Autodesk Data Management Server (ADMS) Console 2009 i po zatwierdzeniu OK okna logowania, sprawdzić, czy uruchamia się ta aplikacja – ten program przechowuje i zarządza biblioteką, dlatego należy sprawdzić, czy można go uruchomić.
- Przy logowaniu się w Inventorze do bazy, proszę wpisać w nazwie użytkownika administrator, hasło pozostawić puste i sprawdzić, czy można się zalogować.
- Proszę wyłączyć SKYPE, który blokuje port 80, wykorzystywany do pobrania bibliotek
- Proszę sprawdzić, czy zapora Windows lub posiadany antywirus nie blokuje portu 80