Pliki pomocy Civil 2012
Problem
Brak plików pomocy, nie działa funkcja etransmit.
Rozwiązanie
Witam
Pomoc do programów Autodesk obecnie wyświetlana jest w przeglądarce internetowej. Do wyświetlenia potrzebne jest aktywne połączenie internetowe i brak przeszkód (typu zapora windows, blokada stron i serwerów) w połączeniach z Autodesk. Przykładowy link do pomocy Civil 2012 znajduje się poniżej:
http://docs.autodesk.com/CIV3D/2012/PLK/landing.html
Kolejną rzeczą jest zainstalowana i aktywowana przeglądarka Interner Eksplorer. Program wyświetla pliki pomocy korzystając z IE. Oczywiście przesłany link można otworzyć w dowolnej przeglądarce.
Polecam też instalację aktualizacji Civil 2012 – powinna rozwiązać problem z funkcją etransmit:
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/index?siteID=123112&id=2334435&linkID=9240698#section1