Problem z połączeniem do biblioteki CC

Problem

Mam problem z połączeniem się z biblioteką Content Center. Przy uruchomieniu ADMS Console pojawia się błąd „Nieprawidłowa nazwa bazy danych”.

Rozwiązanie

Problem wynika z nieusuniętych do końca plików z poprzedniej instalacji Inventora, przez co program odwołuje się do „starej” bazy SQL. Aby naprawić ten problem, należy odinstalować ADMS Console wraz z Autodesk Vault, z „dodaj/usuń programy”. Następnie proszę usunąć katalogi: C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataAutodeskVaultServer oraz C:Program FilesAutodeskData Management Server 2009 i C:Program FilesMicrosoft SQL Server

Po zrestartowaniu komputera, proszę ponownie zainstalować ADSM Console wraz z biblioteką CC oraz Autodesk Vault.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.