Puste biblioteki użytkownika
Problem
Program uruchamia się poprawnie z biblioteką znaków drogowych natychmiast po instalacji. Po ponownym uruchomieniu pojawia się komunikat, że jest nowa wersja programu. Po zainstalowaniu tej nowej wersji znika biblioteka znaków, jest dostęp tylko do biblioteki użytkownika na archispace.pl Jeśli nie zaktualizuję programu, mam dostęp do bibliotek z poziomu administratora, ale użytkownik ma pusty (zupełnie) program, nawet bez bibliotek użytkownika na serwerze archispace. Czyli zainstalowanie nowej wersji programu nie rozwiązuje problemu dostępu do biblioteki z poziomu użytkownika. Pozostaje problem braku dostępu, bez aktualizacji, przez zalogowanego użytkownika bez uprawnień administracyjnych.
Rozwiązanie
Tok postępowania (zalogować się z prawami administratora):
1. Odinstalować wszystkie biblioteki i Asystenta
2. Zainstalować Biblioteki i Asystenta
3. Pobrać i zainstalować aktualizację Asystenta
4. Uruchomić Asystenta (na koncie administratora)
Opcjonalnie:
5.Przełączyć się na konto użytkownika
6. Uruchomić Asystenta