Ukryty pasek szybkiego dostępu

Problem

Zainstalowałem zakupionego u Panstwa Autocada LT 2009. Mam następujące 2 problemy: w ogóle nie pojawia mi się pasek zadań „quick acces toolbar” w lewym górym rogu ekranu (szukałem pomocy na grupach dyskusyjnych Autodesku, żadna porada, łącznie z tą którą przesyłam w załączeniu – nie pomaga), oraz nie działa komenda „visual effect settings” w zakładce „options”. Po kliknięciu myszką na tę komendę nic się nie dzieje. System operacyjny: Vista Ultimate 32-bit, świeżo po instalacji, zainstalowane są wszystkie najnowsze aktualizacje do systemu operacyjnego, łącznie z service packiem. Do Autocada LT 2009 zainstalowałem też aktualizacje ze strony Autodesku – tzn. service packi 1 i 2 do Autocada LT 2009. Proszę o pomoc.

Rozwiązanie

Panie Maksymilianie.

W przypadku pierwszego problemu: brak paska szybkiego dostępu.

Dwa rozwiązania:

1) Pomaga stworzenie własnego obszaru roboczego i ponowne uaktywnienie.

2) W pliku CUI dodanie ikonki do obszaru roboczego w pasku szybkiego dostępu i uaktywnienie pliku konfiguracyjnego (CUI).

W przypadku drugiego problemu, to Michał Jastrzębski, z którym pan rozmawiał przez telefon ciągle nad tym pracuje.

Podejrzewamy, że okno jakie pojawia się po naciśnięciu „Ustawienia efektu wizualnego” pokazuje się w miejscu poza ekranem monitora.

Może Pan równierz dokonać reinstalacji (Usunąć / Zainstalować) programu, powinno to pomóc. Reinstalacja nie powoduje utraty kodów aktywacyjnych i program uruchomi tak jak bez reinstalacji.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.