| | |Menu główne

Już jest Corona Renderer 2 dla 3ds Max!

Już jest dostępna najnowsza wersja silnika renderującego Corona Renderer 2 dla programu 3ds Max! W tej wersji Corona skupiła się na heterogenicznych mediach, pierwszych krokach w zakresie kompatybilności z V-Ray, około 110 nowych materiałach w bibliotece materiałów, oficjalnym pasku narzędzi Corona, ogólnym zmniejszeniu wymagań dotyczących pamięci i wielu poprawkach oraz poprawie stabilności i przepływu pracy!

Poniższy film przedstawia ogólną prezentację funkcji Corona Renderer 2:

Więcej informacji na temat najnowszej aktualizacji znajduje się na stronie.

corona renderer 2 dla 3ds max

Heterogeneous media shading

Główne zmiany:

  • Uwaga: zmieniony sposób, w jaki nazywane są kolejne wersje – jest to Corona Renderer 2 zamiast Corona Renderer 1.8!
  • Elementy heterogeniczne (Phoenix FD, FumeFX, OpenVDB, nowy tryb „Inside Volume” w CoronaVolumeMtl)
  • Pierwsza faza kompatybilności z V-Ray
  • 5-15% mniejsze zużycie pamięci w większości scen
  • Zaawansowane efekty aparatu/bokeh
  • Nowe materiały override z opcją zachowywania określonych ustawień materiałów
  • Zaktualizowana biblioteka materiałów (ponad 110 nowych materiałów!)
  • Nowy, oficjalny pasek narzędzi Corona
  • Poprawiono odfiltrowywanie bump maps
  • Corona koncentruje się na ulepszaniu, debugowaniu i wielu drobnych ulepszeniach

 

Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
t: 22 379 74 58
@: artur.siluch@procad.pl
Michał Wiedro
t: 22 37 97 661
mobile: 722 016 367
@: michal.wiedro@procad.pl

Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebooku

Zamknij