Poznaj nasze nowe szkolenie, które pokaże Ci, jak skutecznie łączyć kreatywność z narzędziami AI.

Zdobądź praktyczną wiedzę, przetestuj najnowsze rozwiązania i poznaj ekspertów – kup bilety w najlepszej cenie!

Portfolio usługowe HP, co warto wiedzieć o gwarancjach urządzeń HP.

Procad SA

Usługi wsparcia komputerów:

Wsparcie sprzętowe, czyli gwarancje Care Pack HP.

Gwarancja podstawowa, która zobowiązuje producenta, do tego aby każde urządzenie, które opuszcza fabrykę miało przynajmniej 12 miesięczne wsparcie gwarancyjne. Natomiast, aby sprostać wymaganiom rynkowym podstawowa gwarancja jest poszerzana o dodatkowe komponenty.  I tutaj w zasadzie każda stacja robocza HP stacjonarna jak i mobilna posiada podstawową gwarancję 36 miesięcy realizowaną na miejscu u Klienta.

Natomiast rozróżniamy różny poziom wsparcia dla sprzedawanych urządzeń. Te wsparcie jest już przypisane i sprzedawane z konkretnym urządzeniem jak również można rozszerzyć posiadaną gwarancję o dodatkowe wsparcie, jak również przy zamawianiu konkretnej konfiguracji zawrzeć w niej wymagany poziom wsparcia i zabezpieczenia.

W obecnie sprzedawanej generacji mobilnych stacji roboczych – G11 oraz stacjach roboczych HP serii Z2 G9 i HP Z4 G5 mamy następujące wparcie:

  • Essential Offsite Support – naprawy następują po fizycznym oddaniu urządzenia do serwisu HP, wysyłka do punku i dostawa do klienta jest bezpłatna. Care Pack można wykupić na okres 3, 4 lub  5 lat. Wsparcie przez infolinię HP realizowane jest przez 5 dni w tygodniu, przez 8 godzin.
  • Premium Onsite Support – poprzednio pakiet Next Business Day Onsite (NBD Onsite) – jest to care pack, który w momencie kiedy urządzenie ulega awarii, ma taką usługę, że inżynier z serwisu przyjeżdża fizycznie do urządzenia i diagnozuje problem oraz jeżeli jest to możliwe, to od razu go usuwa. Jak poprzednio taki CP można wykupić na 3,4 lub 5 lat.
  • Premium+ Onsite Support Plus – poprzednio Active Care Support – zawiera to co wcześniejszy pakiet Premium plus zawiera usługę analityki predykcyjnej, czyli jest w stanie poprzez wysyłanie danych telemetrycznych z urządzenia do platformy HP TechPlus identyfikować stan danego urządzenia. Pozwala to w znaczącym stopniu eliminować czas przestoju danego urządzenia i zachować ciągłość jego pracy.
    Dodatkową zaletą pakietu jest zautomatyzowany ticketing, który polega na tym, że jeżeli alert o wystąpieniu  potencjalnego zagrożenia zostanie zakomunikowany z poziomu Windows użytkownikowi, to może on w bardzo prosty sposób zaadresować zgłoszenie do serwisu HP. Zdalne wsparcie techniczne 24/7. Okresy 3,4 i 5 lat.

Portfolio usług Care Pack dla generacji G1, czyli nowych urządzeń stacjonarnych jak i mobilnych, które pojawią się w sprzedaży od czerwca 2025 r., zmienia się zasadniczo poziom usług. Jak poprzednio, część urządzeń będzie dostarczana już w określną gwarancją, natomiast jest możliwość wykupienia dodatkowych usług.

  • Essential Onsite Support – zmienia się na Onsite, ale w takim rozumieniu, że podstawą usługi będzie telemetria, czyli zdalne rozpoznanie problemu, awarii i to będzie wyznaczało dalszy kierunek ewentualnej naprawy urządzenia. Care Pack można wykupić na okres 3, 4 lub  5 lat. Wsparcie przez infolinię HP realizowane jest przez 5 dni w tygodniu, przez 8 godzin.
  • Premium Onsite Support – Zgłaszanie incydentów 24/7 przez portal, bądź zdalne wsparcie techniczne. Zautomatyzowany ticketing. Alerty wykrywania predykcyjnego. Maksymalny okres takiej usługi to 5 lat.

Dodatkowe usługi wspierające dokupowane do Care Pack oddzielnie:

  • Accidental Damage Protection (ADP) – zapewnia ochronę przed nieprzywidzianymi i niezamierzonymi zdarzeniami, które mogą spowodować fizyczne uszkodzenie sprzętu  komputerowego.
    – rozwiązanie dla mobilnych rozwiązań biznesowych
    – urządzenie musi być objęte podstawową gwarancją typu Nex Business Day OnSite
    – ADP musi być zakupione w momencie zakupu urządzenia, lub maksymalnie do 30 dni  później
    – użytkownik ma prawo do 1 zgłoszenia rocznie (obowiązuje data startu usługi)
    – możliwy okres ochrony 3, 4 lub 5 lat
  • Travel Support – usługa dedykowana do klientów, którzy często podróżują, przemieszczają się. Zabezpiecza przed awarią urządzenia podczas podróży za granicą.
    – wsparcie telefoniczne w języku lokalnym
    – reakcja w następnym dniu roboczym i wsparcie świadczone na miejscu
    – obsługa w ponad 80  krajach na całym świecie
    – pakiety obejmujące okresy 3,4 i 5 lat
  • Defective Media Retention (DMR) – zachowanie dysku twardego, gdy wymaga wymiany dla zachowania kontroli nad poufnymi danymi i możliwość pozbycia się ich w sposób spełniający standardy bezpieczeństwa w danej organizacji. Jak w pozostałych przypadkach pakiety 3, 4 i 5 letnie.
  • Battery Replacement Care Pack – usługa wymiany baterii obejmuje awarie spowodowane wadami materiałów lub wykonania. Obejmuje baterie, których pojemność ładowania spadnie do poniżej 50% przy normalnym użytkowaniu. Dotyczy baterii, które ulegną awarii przez osiągnięciem limitu 50% pojemności.
    Usługa obejmuje jedną baterię zamienią na okres zakupionej usługi. Usługa kończy się po otrzymaniu jednej baterii zamiennej lub wygaśnięciu okresu serwisowania w zależności od tego co nastąpi pierwsze. Standardowo można wykupić usługę na okres od 3 do 5 lat.
  • Usługa Solution Support Premium+ – chroni urządzenia bazowe wraz z urządzeniami peryferyjnymi w ramach jednego Care Packa. Obejmuje głównie urządzenia PC i do sześciu urządzeń peryferyjnych (elastyczny wybór), w tym do dwóch monitorów, stację dokującą, bezprzewodową klawiaturę i mysz oraz np. zestaw słuchawkowy. Pakiety obejmują wsparcie 3, 4 i 5 letnie.

Usługi pogwarancyjne – czyli kiedy bazowa gwarancja wkrótce wygaśnie, ale nie jesteś jeszcze gotowy na zakup nowego urządzenia.


Usługa HP Care Pack Post Warranty zapewnia ochronę na kolejne lata (przedłużenie o 1 rok).

Usługę można dokupić do 90 dni przed wygaśnięciem bieżącej ochrony i nie później niż 30 dni po jej wygaśnięciu. Urządzenia muszą być w dobrym stanie technicznym w momencie zakupu dodatkowej gwarancji. Jej bieg rozpoczyna się po wygaśnięciu bieżącej ochrony.



Status swojej gwarancji można sprawdzić na stronie HP, wystarczy podać numer seryjny swojego urządzenia: https://support.hp.com/pl-pl/check-warranty

Gdzie zgłaszać awarię urządzeń HP:

Potrzebujesz porady od naszych ekspertów? Skontaktuj się z naszymi specjalistami bezpośrednio lub wypełnij formularz:

Barbara Malinowska

Doradca klienta

barbara.malinowska@procad.pl +48 606 839 561

Kacper Adamowicz

Doradca klienta

kacper.adamowicz@procad.pl +48 664 731 005

Gratulacje! Zgłoszenie zostało wysłane


Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.