Arnold dla 3ds Max

Arnold dla 3ds Max (MAXtoA) jest obecnie dołączony do domyślnej instalacji programu 3ds Max, obsługującej interaktywne renderowanie z poziomu interfejsu programu. Po zainstalowaniu Arnold będzie opcjonalnym rendererem, który można wybrać w oknie dialogowym Ustawienia renderingu. Można również pobrać i zainstalować MAXtoA bezpośrednio ze strony Solid Angle.
Funkcje:
- Integration with 3ds Max shapes, cameras, lights and shaders.
- Image Based Lighting support, including a state of the art physical sky.
- 3ds Max ActiveShade interactive rendering allows parameter changes to be rapidly previewed without interrupting your work.
- Support for AOVs & Deep EXR files.
- Defer the creation of geometry at render time with the Procedural placeholder nodes.
- Texturable Mesh lights.
- 3rd Party Arnold shader support.
- MAXtoA Cloud Rendering for stills and animations. Users can join the optional Autodesk ‘Render Pilot’ program, which now supports MAXtoA.
Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
t: 22 379 74 58
@: artur.siluch@procad.pl
Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebooku