| | |Menu główne

V edycja konferencji dla twórców gier, filmów oraz animacji komputerowej – już 25 IX w Warszawie!
W tym roku skupimy się także na wyzwaniach jakie niesie ze sobą
ostatni etap realizacji projektu, czyli postprodukcja.

 

Source of Creation znów zagości w stolicy – kolejny już raz będziemy mieli okazję spotkać się w wyjątkowym gronie specjalistów z branży Media & Entertainment. Tym razem zgłębimy nie tylko sztukę tworzenia animacji, renderingu czy efektownych cyberświatów i niebywałych postaci, ale przyjrzymy się również bliżej procesowi cyfrowej obróbki obrazu czyli postprodukcji.

Cyfrowa kompozycja, rendering, spektakularne efekty specjalne, color grading, VFX, CGI czy montaż nieliniowy to chleb powszedni tej branży. Dołącz do nas i odkryj tajniki cyfrowej animacji – Ty też możesz czerpać swoją wiedzę u źródła, Source of Creation – 25 września 2019 – Pół/Pół, Warszawa. ul. Racławicka 99. Nie może Cię tu zabraknąć!

Source of Creation to wyjątkowa konferencja, połączona z wystawą nowoczesnych technologii – już piąty rok z rzędu będziemy gościć specjalistów w swojej branży. Wydarzenie to, to również doskonała okazja do przedyskutowania i rozwiązania różnorodnych problemów projektowych, ze specjalistami Autodesk i PROCAD. Natomiast wieczorny networking doskonale sprzyja wymianie doświadczeń i poszerzeniu wiedzy.

Jedyne takie wydarzenie w branży – dołącz do nas!

Po oficjalnej części wydarzenia zapraszamy wszystkich gości konferencji do udziału w AfterParty, na którym będziemy kontynuować nasze spotkanie, w mniej formalnej atmosferze.

Ramowa agenda wydarzenia:

  • 10:30 – 11:00 – Rejestracja uczestników
  • 11:00 – 17:15 – Konferencja i wystawa
  • 17:45 – 21:00 – AfterParty + networking

Szczegółowa agenda spotkania:

10:30 – 11:00 – Rejestracja
11:00 – 11:15 – Powitanie
11:15 – 12:15 – Temat wkrótce …  – Alex Horst | Autodesk
12:15 – 13:00 – Proces tworzenia animacji 3D na potrzeby gier komputerowych – Mariusz Radomski | Dash Dot Creations
13:00 – 13:30 – Lunch
13:30 – 14:30 – Arnold in production – Workflows and GPU for Look Dev – John Paul Giancarlo | Autodesk
14:30 – 15:15 – Droga do efektywnej produkcji z wykorzystaniem GPU, Shotgun’a i automatyzacji – Tomasz Wyszołmirski | Dabarti
15:15 – 15:30 – Przerwa kawowa
15:30 – 16:15 – Realizacja animowanego projektu na przykładzie reklamy Popota: City of Toys – Marek Gajowski |Platige Image
16:15 – 17:15 – Shotgun for Animation and VFX – Morgan Evans | Autodesk
17:15 – 17:45 – Wirtualna rzeczywistość w świecie filmu. Sprzęt i fukncjonalności VR – krok po kroku – Bartosz Żuk | HTC
17:45 – After party

Dlaczego warto:

Doświadczenie, kreatywność i pasja oraz tysiące zrealizowanych projektów – poznaj twórców wyjątkowych gier komputerowych i porywających animacji.

  • Przetestuj innowacyjne rozwiązania sprzętowe dedykowane branży M&E i odkryj nowinki technologiczne.
  • Posłuchaj niebanalnych historii i przekonaj się jak ulotna wizja przeradza się w niebanalny projekt.
  • Konferencja to również doskonałe miejsce aby w gronie specjalistów omówić swoje doświadczenia projektowe – czemu doskonale sprzyja wieczorny networking – nie może więc Cię tu zabraknąć.

Weź udział i zobacz jak wygląda przyszłość tworzenia mediów i rozrywki – wyprzedź oczekiwania swoich klientów.


Zarejestruj się już dziś i zapewnij sobie miejsce na konferencji Zarejestruj się

W tym roku po raz pierwszy konferencja odbędzie się w Studiu Pół/Pół na mokotowskich fortach. W wyjątkowych i klimatycznych wnętrzach
dawnej prochowni XIX-wiecznego carskiego fortu.

Na konferencję zapraszamy do Pół/Pół w Warszawie. [mapa dojazdu]

 

Seminarium jest bezpłatne i skierowane do pracowników, menadżerów
i właścicieli firm z branży. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt:
Aleksandra Przybylak
t: +48 606 935 299
@: aleksandra.przybylak@procad.pl

 

 

 

 

 

Zamknij