| | |Menu główne

przeszkoliliśmy już

52 861

osób

Szkolenie / Kurs Autodesk 3ds Max – Stopień II

Cena netto: 800,00 zł
Cena (23% VAT): 984,00 zł
Cena dla studentów netto: 451,22 zł
Cena dla studentów (23% VAT): 555,00 zł

Kurs Autodesk 3ds Max Stopień II obejmuje praktyczne zastosowania programu 3DS MAX do zaawansowanego modelowania i wizualizacji komputerowej. Szkolenie porusza zagadnienia kompozycji statycznej i dynamicznej

Czas trwania: 20 godzin

Szczegółowy program szkolenia

1. Modelowanie z wykorzystaniem nowych narzędzi Graffite Tools:
• Tworzenie kanapy
• Tworzenie poduszki
• Tworzenie terenu
• Tworzenie np. symetrycznej twarzy (Slice, Instance Mirror)

2. Błyskawiczne tworzenie pomieszczeń dla wizualizacji wewnętrznych i reklamowych:
• Użycie modyfikatorów Shell w odniesieniu do geometrii typu PLANE lub brył skonwertowanych na EditablePoly
• Wykorzystanie modyfikatorów CapHoles i Nomal

3. Wykorzystanie grawitacji związanej z modyfikatorem Cloth:

• Zasada działania i podstawowe parametry (modyfikator garment maker)
• Wykorzystanie generatora Wiatru do nadania odpowiedniego kształtu
• Modyfikatory poprawiające wygląd obiektów oraz ich optymalizacja

4. Tworzenie efektów organicznych z wykorzystaniem modyfikatora Hair&Fur:

• Tworzenie dywanu
• Tworzenie trawnika

5. Tworzenie materiału siatkowego z właściwościami fizycznymi bez tekstury jako główne narzędzie prezentacji koncepcji (kilka metod):
• Wykorzystanie Facemap i Gradient Ramp – uproszczona i szybko renderowana metoda, ale cechująca się sporymi niedokładnościami i zanikającymi wzorami w wizualizacji
• Wykorzystanie Composite z Standard i Wire Standard – bardziej złożona i precyzyjniej obrazowana metoda uzyskania widoku siatki obiektu ale bez efektów fizycznych
• Wykorzystanie Composite z Arch&Design oraz Wire Standard – złożona metoda pokazująca zachowanie fizyczne materiału z efektem widocznej siatki ale bez finalnej tekstury.

6. Wykorzystanie systemów cząsteczkowych do szybkiego tworzenia krajobrazu z drzewami i głazami narzutowymi:
• Narzędzie PFSource – funkcja malarza
• Narzędzie ParticlePaint – funkcja pędzla

7. Narzędzia do przyspieszania renderingu dużej liczby identycznych obiektów:
• MR Proxy
• Normal Mapping

8. Światła fotometryczne w wizualizacji:
• Objaśnienie i przykłady wzorów rozłożenia światła dla źródeł fotometrycznych
• Widoczność światła w renderingu i zasady operowania nim
• Wykorzystanie SkyPortal jako podstawy do tworzenia reklamy świetlnej.
• Oświetlenie dzienne

9. MentalRay jako podstawowe narzędzie obrazowania:
• Właściwości środowiskowe (kontrola ekspozycji, efekty atmosferyczne)
• Podstawowe różnice z VRAY

10. Wykorzystanie Render Elements do analizy renderingu oraz do tworzenia warstw niezbędnych do dalszej obróbki w aplikacjach takich jak Adobe Photoshop i Autodesk Combustion

11. Wykorzystanie SkinelineRenderer i Radiocity jako alternatywnego mechanizmu renderingu scen (różnice w obrazowaniu i zasada działania)

12. Wykorzystanie materiałów Mate oraz Camera Map do przenoszenia efektów z wizualizowanej sceny na płaskie tło zdjęciowe:
• Przenoszenie cienia i parametry wpływające na jego zachowanie
• Właściwe ustawienia środowiska dla uzyskania poprawnego efektu
• SafeFrame

13. Animacja dookólna i zewnętrzna budynku z wykorzystaniem modyfikatora PathDeform

14. Unikanie efektu migotania oświetlenia sceny podczas animacji

Inne kursy, które mogą Ciebie zainteresować

Szkolenie / Kurs Revit Architecture – Stopień I

Kurs Revit Architecture stopień I przeznaczony dla początkujących użytkowników programu Revit Architecture. Użytkownik poznaje sposób pracy z podstawowymi obiektami programu, które są wykorzystywane prawie w każdym projekcie takimi jak: ściany, stropy, drzwi, dachy i schody. Czas trwania: 21 godzin Szczegółowy program szkolenia Wprowadzenie do interfejsu programu: • Menu Toolbar • Przeglądarka projektu • palety narzędziowe

więcej

Szkolenie / Kurs Autodesk Inventor – Stopień I

Kurs Autodesk Inventor – Stopień I obejmuje wszystkie etapy pracy projektanta-mechanika: od sprawnego modelowania parametrycznych części, poprzez adaptacyjne projektowanie zespołów, po automatyczne generowanie dokumentacji warsztatowej i tworzenie prezentacji. Szkolenie przedstawia filozofię programu, metodykę pracy, interfejs Autodesk Inventor oraz struktura aplikacji. Czas trwania: 21 godzin Szczegółowy program szkolenia Tworzenie i praca z projektem w Autodesk Inventor

więcej

Szkolenie / Kurs AutoCAD – Stopień I

Kurs AutoCAD stopień I przeznaczony dla początkujących użytkowników programu AutoCAD. Na szkoleniu użytkownik poznaje podstawowe obiekty wektorowe – zdobywa umiejętności ich tworzenia i modyfikacji. Ponad to użytkownik potrafi zarządzać cechami rysunku i obiektów oraz wydrukować rysunek. Profesjonalne szkolenie AutoCad online to szansa na zdobycie unikalnej wiedzy i opanowanie praktycznych umiejętności. Kurs kończy się zdobyciem przez

więcej
Zamknij