| | |Menu główne
Arnold 5.3 GPU

Arnold 5.3 z GPU w wersji beta

Arnold – moc i elastyczność renderowania procesorem i GPU w jednym renderze.

Arnold 5.3 GPU w wersji beta

Renderowanie GPU Arnold daje artystom i małym studiom możliwość szybkiego działania w prostym środowisku roboczym i skalowalność renderowania po to, aby sprostać wymaganiom projektu. Z poziomu standardowego interfejsu użytkownicy Arnold mogą przełączać się między renderowaniem na CPU i GPU za pomocą jednego kliknięcia. Arnold GPU obsługuje obecnie takie funkcje, jak shading networks, SSS, efekty włosów, efekty atmosferyczne, instancjonowanie i elementy proceduralne. Procesor graficzny Arnold jest oparty na platformie NVIDIA OptiX i jest zoptymalizowany pod kątem wykorzystania technologii NVIDIA RTX.

Inne nowe funkcje dostępne w Arnold 5.3:

  • Istotne ulepszenia w zakresie jakości i wydajności w zakresie adaptive sampling, pomagające skrócić czas renderowania bez narażania końcowej jakości obrazu
  • Ulepszona wersja trybu Randomwalk SSS dla bardziej realistycznego cieniowania
  • Zwiększona użyteczność dla Standard Surface oferująca użytkownikom większą kontrolę
  • Ulepszenia Operator framework, w tym nowy operator Include oraz bardziej przyjazne korzystanie z operatorów
  • Lepsze próbkowanie światła Skydome, zmniejszające szumy bezpośredniego oświetlenia
  • Aktualizacje do obsługi MaterialX, pozwalające użytkownikom zapisać sieć cieniowania, jako wygląd MaterialX

Arnold 5.3 z GPU (beta) jest już dostępny do pobrania.

Szczegółowe informacje można znaleźć w uwagach do wydania.

Arnold logo

Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
t: 22 379 74 58
@: artur.siluch@procad.pl

Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebooku

Zamknij