| | |Menu główne
arnold 6

Arnold 6 już jest!

Najnowsza wersja Arnold 6 pozwala teraz używać do renderowania zarówno procesora CPU, jak i grafiki GPU.

arnold 6

Od opracowywania wyglądu w czasie rzeczywistym po interaktywne oświetlenie – Arnold GPU pomaga zwiększyć szybkość i moc w pracy użytkownika, co skutkuje krótszymi cyklami i kontrolami. Możliwość płynnego przełączania renderowania na procesorze CPU i grafice GPU zapewnia artystom większą elastyczność i zapewnia wzrost wydajności. Arnold 6 wprowadza także kilka nowych funkcji, w tym ładowanie tekstur na żądanie, ulepszoną obsługę Open Shading Language (OSL) i OpenVDB, nowe komponenty USD oraz szybszy i łatwiejszy sposób zakupu.

Arnold 6 – Wyzwania

Wolne cykle iteracji

Artyści często muszą pracować ‚na ślepo’, patrząc na przybliżenie ostatecznych zdjęć przed wysłaniem długich i kosztownych partii renderów, aby zobaczyć ostateczne wyniki.

Zarządzanie złożonymi projektami

Coraz większe zbiory danych i złożone pliki scen mogą spowolnić czas produkcji, co utrudnia wykonywanie większych projektów.

Skomplikowane opcje zakupu

Powolne i skomplikowane procesy zakupowe mogą stanowić obciążenie, szczególnie w przypadku napiętych terminów produkcji.

ROZWIĄZANIA W ARNOLD 6

Arnold GPU do renderingu

Lepsza interaktywność

Szybkość renderowania opartego na GPU umożliwia artystom pracę z renderingami zbliżonymi do ostatecznej jakości.

Artyści mogą uzyskać natychmiastowe i bardziej właściwe informacje zwrotne podczas ulepszania shaderów i dostosowywania oświetlenia, co daje im więcej czasu na artystyczne działanie.
• Artyści zajmujący się tworzeniem skorzystają z szybszego środowiska pracy, dzięki czemu szybciej będzie można odszumiać obrazy i przejść do ostatecznego wyglądu.
• Artyści oświetleniowi będą czerpać korzyści ze wzrostu wydajności dzięki możliwości natychmiastowego podglądu oświetlenia i wykrywania problemów, zamiast czekać na rendery w nocy, aby zobaczyć swoją pracę i podejmować decyzje na podstawie otrzymanych informacji zwrotnych.

Większa elastyczność

Za pomocą jednego kliknięcia użytkownicy mogą płynnie przełączać się między renderowaniem na CPU a GPU.

• Arnold GPU nie jest osobnym rendererem, ale korzysta z tych samych ustawień, interfejsu, węzłów, plików wykonywalnych i bazy kodu, co renderowanie za pomocą Arnolda CPU.
• Renderowanie GPU jest teraz zgodne z pikselami, funkcjami i interfejsem API do renderowania Arnold CPU, umożliwiając użytkownikom wybór, który rodzaj renderowania najlepiej odpowiada ich konkretnym potrzebom i przepływom pracy.
• W całej produkcji artyści i studia zobaczą zoptymalizowane przepływy pracy i skrócone czasy realizacji między wersjami, co ułatwi zarządzanie tradycyjnie pracochłonnymi zadaniami.

Ulepszone funkcje i obsługa Arnold GPU

Po raz pierwszy zaprezentowany w marcu, Arnold GPU był stale aktualizowany przez cały rok. Wydanie Arnold 5.4 w lipcu przyniosło obsługę woluminów Open Shading Language i OpenVDB, a ta aktualizacja uzupełnia teraz zestaw narzędzi o szereg ulepszeń w zakresie świateł, shaderów i kamer.

Najnowsze aktualizacje Arnold GPU obejmują:

  • Poprawiona obsługa Open Shading Language (OSL)
  • Poprawiona obsługa woluminów OpenVDB
  • Ładowanie tekstur na żądanie: tekstury są teraz ładowane na żądanie zamiast na początku renderowania, co pomaga zmniejszyć zużycie pamięci i zaoszczędzić czas do pierwszego piksela.
  • Lepszy czas uruchamiania: czas do pierwszego piksela jest teraz krótszy dzięki wielu ulepszeniom, w tym bardziej wydajnemu buforowaniu NVIDIA OptiX ™.

Galeria: Arnold 6 – Max 2 Arnold

Galeria: Arnold 6 – Maya 2 Arnold

Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
t: 22 379 74 58
@: artur.siluch@procad.pl

Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebooku

Zamknij