Serwis ten w pełni poświęcony jest branży Media & Entertainment czyli narzędziom do tworzenia fotorealistycznych wizualizacji, zapierających dech w piersiach animacji i efektów specjalnych.
Dla branży Media & Entertainment oferujemy m.in.rozwiązania firmy Autodesk, ChaosGroup. Dodatkowo w swojej ofercie mamy biblioteki modeli 3D firmy Evermotion oraz biblioteki zieleni firmy Laubwerk.
Rozwiązania Autodesk Media & Entertainment pozwalają filmowcom, twórcom gier i programów telewizyjnych na podejmowanie złożonych wyzwań produkcyjnych. Od potężnych procesów roboczych obejmujących obsługę narzędzi kreatywnych i produkcyjnych do otwartych procesów roboczych i norm branżowych — rozwiązania Autodesk Media & Entertainment mogą pomóc zwiększyć wydajność, aby użytkownik mógł skupić się na tworzeniu innowacyjnych projektów, efektywnie planować harmonogramy i nie przekraczać założonych budżetów.
Flagowym produktem firmy Autodesk do tworzenia grafiki 3D oraz animacji jest na pewno program 3ds Max, który dostępny jest w dwóch wariantach: 3ds Max przeznaczony dla branży gier oraz tworzenia efektów specjalnych dla TV i branży filmowej. Natomiast 3ds Max Design jest dedykowany dla branży projektowej oraz architektów wykonujących fotorealistyczne wizualizacje. Nie można zapomnieć także o programie Maya, który zapewnia potężny zestaw narzędzi dla dynamicznych symulacji, animacji i renderingu, pomaga osiągnąć nowy poziom kreatywności, a jednocześnie oferuje zwiększoną wydajność, dzięki czemu możliwym staję się dotrzymanie terminów w ramach założonego budżetu.
Idealne uzupełnienie stanowią pozostałe programy firmy Autodesk, takie jak: Softimage,MotionBuilder, Mudbox, Smoke
Plugin V-Ray stworzony przez Bułgarską firmę ChaosGroup jest dodatkowym pluginem do programów Autodesk 3ds Max, Maya, Rhino, SketchUp. Oprogramowanie zostało zaprojektowane do tworzenia wysokiej jakości fotorealistycznych wizualizacji. Dzięki zaimplementowanym rozwiązaniom oraz dodatkowym elementom tj. światła fotometryczne, dedykowane shadery, umożliwia uzyskanie lepszych efektów w jeszcze krótszym czasie. Wersja 2.0 została wzbogacona o tryb RT (Real Time), który umożliwia podgląd sceny w czasie rzeczywistym w trybie Active Shade.
Jesteśmy również dystrybutorem silnika renderującego Corona Renderer – rozwiązania dedykowanego do programu 3ds Max.
Skontaktuj się z nami dziś i zapoznaj się z rozwiązaniami Autodesk Media & Entertainment, które mogą wspomóc tworzenie wspaniałych filmów i programów telewizyjnych oraz dowiedz się, jak przenieść kreacje gier na wyższy poziom, szybciej edytować, wykańczać oraz tworzyć efekty specjalne.