| | |Menu główne

Arnold 7.1

Szybsze renderowanie z Arnold

Arnold koncentruje się na wsparciu artystów w obsłudze złożonych projektów, dostosowywaniu ich pracy i szybszemu renderowaniu wysokiej jakości obrazów 3D. Ta aktualizacja wprowadza dla artystów oprogramowanie NVIDIA OptiX 7 Denoiser zapewniające spójne, wysokiej jakości odszumianie, a także potężne ulepszenia USD, interaktywne renderowanie i shader Triplanar.

Arnold 7 – Obsługa złożonych projektów

  • Studia mogą polegać na Arnold, aby renderować treści szybciej i wydajniej, aby sprostać rosnącym wymaganiom odbiorców. Arnold doskonale radzi sobie z dużymi zestawami danych i z łatwością radzi sobie ze złożoną pracą, wykorzystując USD i przełączając się między renderowaniem CPU i GPU w celu dostosowania do potrzeb produkcyjnych.

Arnold 7 – Dostosuj przepływy pracy

  • Artyści mogą bezproblemowo zintegrować Arnolda z najlepszymi narzędziami do tworzenia treści cyfrowych 3D, takimi jak Maya, 3ds Max, Houdini, Cinema 4D i Katana.

Arnold 7 – Renderuj wysokiej jakości obrazy 3D

Arnold oferuje potężne, łatwe w użyciu renderowanie, które zapewnia piękne i przewidywalne rezultaty, pozwalając artystom skupić się na kreatywności.

Arnold 7.1 – Nowe możliwości

OptiX 7 Denoiser

Artyści mogą szybko renderować realistyczne rezultaty przy użyciu GPU dzięki NVIDIA OptiX 7 Denoiser w Arnold. Zaktualizowany odszumiacz obsługuje spójne odszumianie AOV, podstawową funkcję produkcyjną przy pracy w post-produkcji.
Podczas renderowania za pomocą Arnold, artyści często renderują klatkę, która jest rozłożona na wiele warstw lub AOV, które następnie są ponownie składane w narzędziu do komponowania. Ponieważ odszumianie zmodyfikuje AOV w celu zmniejszenia szumów, ważne jest, aby odszumianie było spójne we wszystkich AOV, aby umożliwić artyście złożenie ich z powrotem bez artefaktów. Spójne odszumianie wielu AOV, wcześniej ograniczone do Arnold Noise Denoiser, jest teraz możliwe w OptiX 7, co zwiększa wydajność i jakość pracy twórczej artystów.

Shader Triplanar

Triplanar Shader firmy Arnold umożliwia artystom rzutowanie tekstury ze wszystkich sześciu stron, bez użycia mapy UV. Jest to wszechstronne narzędzie, którego można użyć do teksturowania środowisk lub definiowania wyglądu kreskowania w renderowaniu toon.
Ta aktualizacja opiera się na istniejących możliwościach, umożliwiając artystom używanie określonej tekstury dla każdego kierunku projekcji.

Zamknij