| | |Menu główne
arnold-7-1

Arnold dla Maya

Arnold dla Maya, poprzez wtyczkę mtoa.mll., jest obecnie częścią domyślnej instalacji programu Maya. Wtyczka ta jest automatycznie ładowana, a Arnold jest ustawiany jako preferowany silnik renderujący w programie Maya.

Funkcje:

  • Seamless integration with Maya shapes, cameras, lights and shaders.
  • Image Based Lighting support, including a state of the art physical sky.
  • Interactive rendering (IPR) allows parameter changes to be rapidly previewed without interrupting your work.
  • Support for volume rendering with Maya Fluids.
  • Support for Maya Hair and nHair.
  • Particles and nParticles support, including particle instancer.
  • Defer the creation of geometry at render time with the Stand-in placeholder nodes.
  • Productivity boost: override sets, holdout mattes, shadow catcher, passes, UDIM style textures, and arbitrary primvar data.
  • Extensible through plug-ins (Golaem, FumeFX for Maya, Yeti, Shave & Haircut).
  • XGen integration.
  • Texturable geometric lights.
  • Deep EXR.
  • Rendering of curves.

Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
t: 22 379 74 58
@: artur.siluch@procad.pl

Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebooku

Arnold SolidAngle
Zamknij