Arnold dla Maya
Arnold dla Maya, poprzez wtyczkę mtoa.mll., jest obecnie częścią domyślnej instalacji programu Maya. Wtyczka ta jest automatycznie ładowana, a Arnold jest ustawiany jako preferowany silnik renderujący w programie Maya.
Funkcje:
- Seamless integration with Maya shapes, cameras, lights and shaders.
- Image Based Lighting support, including a state of the art physical sky.
- Interactive rendering (IPR) allows parameter changes to be rapidly previewed without interrupting your work.
- Support for volume rendering with Maya Fluids.
- Support for Maya Hair and nHair.
- Particles and nParticles support, including particle instancer.
- Defer the creation of geometry at render time with the Stand-in placeholder nodes.
- Productivity boost: override sets, holdout mattes, shadow catcher, passes, UDIM style textures, and arbitrary primvar data.
- Extensible through plug-ins (Golaem, FumeFX for Maya, Yeti, Shave & Haircut).
- XGen integration.
- Texturable geometric lights.
- Deep EXR.
- Rendering of curves.
Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
t: 22 379 74 58
@: artur.siluch@procad.pl
Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebooku
