Serdeczne życzenia wielu radosnych chwil z okazji Świąt Bożego Narodzenia i wszystkiego co najlepsze w każdym dniu nadchodzącego Nowego Roku! życzy zespół PROCAD

Czekasz na idealny moment na zakup skanera 3D - on właśnie nadszedł. Zyskaj sprzęt, który robi różnicę już od pierwszego projektu.

Dołącz

Brak bibliotek po instalacji Revit LT 2017

Wróć

Problem

Po zainstalowaniu programu Revit LT 2017 nie ma dostępnych bibliotek oraz szablonów.

Rozwiązanie

Rozwiązanie problemu jest następujące:

1. Pełna deinstalacja programu wg instrukcji w linku:

https://knowledge.autodesk.com/support/revit-products/troubleshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/2017-How-to-Complete-a-Clean-Install-and-Uninstall-of-Revit-products.html

2. Pobranie folderu o nazwie “Revit_2017_MasterXML.zip”  oraz działanie zgodnie z instrukcją z linku: 

http://forums.autodesk.com/t5/revit-architecture-forum/revit-lt-2017-missing-content-libraries/td-p/6447319

czyli: 

3. Z naszego konta Autodesk Account rozpoczynamy instalację programu metodą “INSTALUJ TERAZ” (zostanie pobrany plik, który rozpocznie instalację)

4. W oknie instalacyjnym, w miejscu gdzie mamy możliwość sprawdzenia zawartości Autodesk Revit LT Content Libraries 2017 klikamy na strzałkę w dół. Jeżeli Content  Pack jest pusty, to anulujemy proces instalacji.

5. Rozpakowujemy pobrany plik “Revit_2017_MasterXML.zip” a następnie kopiujemy plik “master.rlt.xml do katalogu C:AutodeskWIAutodesk Revit LT 2017ContentRevit folder:

6. Uruchamiamy ponownie pobrany plik instalacyjny i biblioteki powinny być dostępne: 

7. Wybieramy wersje językowe bibliotek, które chcemy mieć zainstalowane i kontynuujemy proces instalacji.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.