PROCAD EXPO 2024 - 17 października | Gdańsk

Najbardziej oczekiwane wydarzenie projektowe roku już niebawem - sprawdź!

O szkoleniach online:

  • Czym się różni szkolenie on-line od szkolenia stacjonarnego?
    W zasadzie niczym. A tak naprawdę miejscem gdzie się odbywa. Komunikacja pomiędzy Wykładowcą a Uczestnikiem odbywa się poprzez łącze internetowe w czasie rzeczywistym (on-line). Szkolenie odbywa się na żywo, nie jest to nagrany/odtwarzany materiał, dzięki czemu możliwa jest pełna interakcja z Prowadzącym oraz aktywny udział poprzez możliwość zadawania pytań.
  • Czy program szkolenia on-line różni się od programu szkolenia stacjonarnego?

    Nie, program szkolenia online jest identyczny, jak program szkolenia stacjonarnego.

  • Czy aby wziąć udział w szkoleniu na poziomie zaawansowanym, wymagane jest ukończenie szkolenia na poziomie podstawowym?

    Nie ma takiej konieczności, jednakże aby efektywnie brać udział w szkoleniu na poziomie zaawansowanym, należy znać podstawy danego oprogramowania.

  • Czy otrzymam jakieś materiały szkoleniowe?

    Tak, udostępniamy materiały szkoleniowe do naszych standardowych kursów, które mają na celu pomóc utrwalić wiedzę oraz umożliwić powrót do omawianych na kursie zagadnień po jakimś czasie. Materiały udostępniane są drogą elektroniczną przed rozpoczęciem szkolenia. Nie wysyłamy materiałów pocztą tradycyjną czy kurierem.

  • Czy mogę przetestować jak wyglądają szkolenia?

    Tak, dla osób zainteresowanych wprowadziliśmy czwartkowe sesje demonstracyjne. Biorąc w nich udział zapoznasz się z technologią realizacji takich szkoleń. Wystarczy wypełnić ankietę, aby otrzymać dane dostępowe do konkretnego terminu spotkania.

  • Jak można zapisać się na szkolenie on-line?

    Tak samo jak na szkolenie stacjonarne:

    poprzez terminarz szkoleń https://www.procad.pl/szkolenia/terminarz-szkolen/ ,

    lub wysyłając e-mail na adres szkolenia@procad.pl,

    lub poprzez kontakt z osobami z działu szkoleń tel: 22 201 91 56.

  • Czy szkolenie zakończone jest egzaminem?

    Nie, każdy uczestnik po zakończonym szkoleniu otrzymuje certyfikat jego uczestnictwa.

  • Czy otrzymam po ukończeniu szkolenia on-line certyfikat?

    Tak, po zakończeniu każdego szkolenia, Uczestnicy otrzymują certyfikaty ukończenia szkolenia, wg aktualnie stosowanego wzoru.

Podłączenie do szkolenia:

  • Jak podłączyć się do szkolenia?

    • Aby podłączyć się do szkolenia Klient musi posiadać odpowiedni sprzęt (wymagania systemowe) i aktualne oprogramowanie.
    • Szkolenie realizowane jest przez aplikację GoToMeeting, dlatego też konieczne jest jej zainstalowanie przed sesją online. Rekomendujemy by łączyć się przez aplikację, a nie przez przeglądarkę internetową.
    • Przed samym szkoleniem Klient otrzymuje link, za pomocą którego połączy się do sesji online.
    • Ostatnim etapem połączenia się do sesji jest zaakceptowanie aplikacji, która automatycznie połączy się na komputerze.

  • Czy muszę zainstalować oprogramowanie przed szkoleniem?

    By aktywnie uczestniczyć w szkoleniu musisz posiadać zainstalowane aktualną wersję oprogramowania.

    Jeśli nie posiadasz oprogramowania, możesz pobrać pakiet ze strony Autodesk. W przypadku problemów jesteśmy w stanie zapewnić oprogramowanie w wersji demonstracyjnej na okres trwania szkolenia.

    Pamiętaj by sprawdzić czy wymagania systemowego Twojego komputera są odpowiednie do instalacji danego oprogramowania.

    Jeżeli takowe oprogramowanie posiadasz – świetnie, widzimy się na szkoleniu 😉.

  • Czy mogę korzystać z wersji eduakcyjnej oprogramowania?

    Tak, o ile jest to pełna edukacyjna wersja oprogramowania.

  • Za pomocą jakiej platformy odbywają się szkolenia zdalne?

    Szkolenia odbywają się przez platformę GoToMeeting. Jest ona bezpłatna dla uczestników.

  • Czy muszę posiadać łącze internetowe?

    Tak, szkolenie on-line odbywa się poprzez łącze internetowe. Jest ono niezbędne do połączenia Uczestnika szkoleń z Wykładowcą.

  • Czy muszę posiadać drugi monitor?

    Jeśli Twój podstawowy monitor jest odpowiednio dużych rozmiarów i uważasz, że jesteś w stanie na nim efektywnie pracować (pomieścić na nim oprogramowanie oraz obraz prezentowany przez Wykładowcę) to nie ma konieczności pracy na drugim monitorze.

    Idealnie jednak będzie jeśli stanowisko komputerowe wyposażone będzie w dwa monitory, jeden do oglądania obrazu prezentowanego przez Wykładowcę a drugi monitor do wykonywania ćwiczeń przez Uczestnika szkolenia.

    Drugim monitorem, do oglądania obrazu prezentowanego przez Wykładowcę, z powodzeniem może być także telewizor a nawet tablet.

  • Jakie są wymagane parametry łącza internetowego ?

    Do odbycia szkolenia on-line wystarczy normalne łącze internetowe z którego korzystasz. Jeśli oglądasz filmy, np. na youtube i jakość ich jest wystarczająca nie powinno być problemów. Ważną sprawą jest stabilność łącza, czyli utrzymanie odpowiednich parametrów przez dłuższy okres czasu. Pogarszająca się jakość połączenia może wynikać z wielu czynników, np. wykorzystanie łącza także przez inne osoby, oglądania w tym samym czasie filmów, wysyłania i odbierania wiadomości z dużymi załącznikami, synchronizacji dysków chmurowych.

  • Jaki komputer muszę posiadać aby odbyć szkolenie on-line?

    Szkolenie on-line odbywa się na stanowisku Uczestnika, zatem komputer musi pozwalać na bezproblemową pracę na systemie (CAD) którego będzie dotyczyć szkolenie.

    Szczegółowe wymagania dostępne na stronie: https://www.procad.pl/szkolenia/wymagania-systemowe

W trakcie szkolenia:

  • Czy szkolenia zdalne mają formę wykładu, czy warsztatu?
    • Stawiamy na formę warsztatową. Ta forma prowadzi do tego, że uczestnik nie tylko nabywa wiedzę, ale również od razu ją utrwala.
  • Czy wykładowca może mieć wgląd do realizowanych przeze mnie działań?

    Oczywiście. Funkcja udostępnienie ekranu umożliwia wykładowcy sprawdzenie postępów Twojej pracy oraz pełną pomoc i rozwiązywanie problemów na Twoim komputerze.

  • Co się stanie jeżeli nie będę potrafił przebrnąć przez ćwiczenie?

    Po prostu poproś o pomoc, jak na zwykłych zajęciach. Możesz udostępnić swój ekran Wykładowcy i przekazać kontrolę nad myszą i klawiaturą, aby zapewnić Ci zindywidualizowaną uwagę i pomoc w razie potrzeby.

  • Czy można zadawać pytania podczas szkolenia on-line?

    Tak, można w każdej chwili zadawać pytania Wykładowcy. Zarówno głosowo jak, jak i poprzez funkcję czat.

  • Co jeśli podczas szkolenia jakość obrazu i dźwięku będą uniemożliwiały odbycie szkolenia on-line?

    W pierwszej kolejności należy się skontaktować telefonicznie z Wykładowcą.

    Jeśli okaże się, że odbycie szkolenia on-line nie jest możliwe z powodów technicznych zaproponujemy inny termin lub zwrot kosztów. Szczegóły w Regulaminie szkoleń.

  • Czy mogę cofnąć/przewinąć materiał szkoleniowy?

    Nie można cofnąć materiału szkoleniowego. Szkolenie odbywa się na żywo i na bieżąco wykonywane są kroki szkolenia. Jeśli jest potrzeba pokazania czegoś raz jeszcze można poprosić o to prowadzącego szkolenie.

  • Ile trwa szkolenie on-line?

    Szkolenie on-line trwa tyle samo, co szkolenie stacjonarne. Program szkolenia on-line jest identyczny jak program szkolenia stacjonarnego.

  • Czy podczas szkolenia on-line są przerwy?

    Tak, podczas szkolenia on-line są przerwy, czas i ilość przerw zależy od ustaleń z Wykładowcą.


Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami szkolenia@procad.pl



Terminy szkoleń otwartych dostępne są w terminarzu na stronie www.procad.pl/szkolenia
Osoby zainteresowane prosimy o przysłanie zgłoszenia z naszej strony www lub kontakt z Działem Szkoleń.

Dbamy o Twoją prywatność.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Więcej informacji znajdziesz w Polityka prywatności.