| | |Menu główne

przeszkoliliśmy już

44 461

osób

Szkolenie / Kurs Autodesk 3ds Max – Stopień I

Cena netto: 800,00 zł
Cena (23% VAT): 984,00 zł
Cena dla studentów netto: 451,22 zł
Cena dla studentów (23% VAT): 555,00 zł

Kurs Autodesk 3ds Max Stopień I obejmuje zapoznanie się z możliwościami programu 3ds Max, konfigurację programu, przestrzeń 3D, posługiwanie się podstawowymi narzędziami, modelowanie brył, nakładanie materiałów, oświetlenie sceny i ustawienia świateł

Czas trwania: 20 godzin

Szczegółowy program szkolenia

1. Środowisko pracy – nawigacja:
• Zapoznanie się z interfejsem użytkownika
• Sposoby pracy z „Panelem komend”
• Wykorzystanie „Paska narzędzi”
• Praca z narzędziami do nawigacji – kostka obrotu / koło sterowania

2. Praca w systemie projektu:
• Zakładanie folderu roboczego
• Omówienie narzędzia „Asset Tracking”
• Sposoby zapisywania i archiwizowania projektu

3. Przygotowanie ustawień programu:
• Ustawienia ogólne
• Ustawienia autozapisu
• Ustawienia rzutni
• Konfiguracja sterownika karty graficznej

4. Praca z obiektami w przestrzeni:
• Menedżer właściwości warstw
• Import obiektów przestrzennych
• Omówienie narzędzi: przesuniecie / obrót / skala / lustro / wyrównanie / lokalizacja punktu obrotu
• Ustawienia dokumentu: jednostki / przyciągania
• Wyszukiwanie obiektów / Tworzenie zespołu obiektów i jego edycja / grupy selekcji

5. Rysowanie i edycja linii:
• Sposoby edycji linii – określanie krzywizny / łączenie punktów

6. Tworzenie geometrii 3D:
• Tworzenie obiektów i ich edycja – narzędzie obracania / narzędzie gięcia / narządzie wyrównywania

7. Modelowanie metodą Low-Poly:
• Edytor siatki – „Edit Poly” – funkcja „Soft Selection”
• Modyfikacja siatki za pomocą wierzchołków, krawędzi i poligonów
• Omówienie narzędzi „Graphite Tools” – wyciagnięcia proste i ukosowanie

8. Tworzenie i nakładanie materiałów:
• Omówienie narzędzi w oknie „Edytora Materiałów”
• Rozmieszczenie materiału na obiekcie – modyfikator UVW Map
• Tworzenie materiału przepuszczającego światło

9. Światła i kamery:
• Omówienie świateł podstawowych
• Ustawianie intensywności świateł i zakresu świecenia
• Ustawianie gęstości i gładkości cieni
• Wstawianie kamer w scenie – ustawianie ogniskowej
• Przygotowanie sceny do renderingu – moduł podstawowy ScanLine

Inne kursy, które mogą Ciebie zainteresować

Szkolenie / Kurs Revit Architecture – Stopień I

Kurs Revit Architecture stopień I przeznaczony dla początkujących użytkowników programu Revit Architecture. Użytkownik poznaje sposób pracy z podstawowymi obiektami programu, które są wykorzystywane prawie w każdym projekcie takimi jak: ściany, stropy, drzwi, dachy i schody. Czas trwania: 21 godzin Szczegółowy program szkolenia Wprowadzenie do interfejsu programu: • Menu Toolbar • Przeglądarka projektu • palety narzędziowe

więcej

Szkolenie / Kurs Autodesk Inventor – Stopień I

Kurs Autodesk Inventor – Stopień I obejmuje wszystkie etapy pracy projektanta-mechanika: od sprawnego modelowania parametrycznych części, poprzez adaptacyjne projektowanie zespołów, po automatyczne generowanie dokumentacji warsztatowej i tworzenie prezentacji. Szkolenie przedstawia filozofię programu, metodykę pracy, interfejs Autodesk Inventor oraz struktura aplikacji. Czas trwania: 21 godzin Szczegółowy program szkolenia Tworzenie i praca z projektem w Autodesk Inventor

więcej

Szkolenie / Kurs AutoCAD – Stopień I

Kurs AutoCAD stopień I przeznaczony dla początkujących użytkowników programu AutoCAD. Na szkoleniu użytkownik poznaje podstawowe obiekty wektorowe – zdobywa umiejętności ich tworzenia i modyfikacji. Ponad to użytkownik potrafi zarządzać cechami rysunku i obiektów oraz wydrukować rysunek. Czas trwania: 20 godzin Szczegółowy program szkolenia Wprowadzenie do środowiska pracy: uruchamianie i zamykanie programu; interfejs i komunikacja użytkownika

więcej
Zamknij