| | |Menu główne
V-Ray-5

V-Ray 5 dla 3ds Max

Już jest V-Ray 5 dla 3ds Max zapewniający nowoczesną i wydajną pracę. Najbardziej kompletne na świecie oprogramowanie do renderowania 3D do zaawansowanej wizualizacji i produkcji.

V-Ray 5 dla 3ds Max to sprawdzone w produkcji oprogramowanie do renderowania. Znany ze swojej wszechstronności i zdolności do obsługi każdego rodzaju projektu – od ogromnych, dynamicznych scen z tysiącami świateł do wysublimowanej martwej natury – jest to idealne rozwiązanie dla artystów i projektantów z różnych branż 3D.

V-Ray 5 dla 3ds Max – co nowego?

V-Ray 5 dla 3ds Max zapewnia nowoczesną i wydajną pracę w bibliotece materiałów, szybsze dopracowywanie wyglądu dzięki ustawieniom materiału i elastycznym funkcjom post-produkcji, które oszczędzają czas i pozwalają wyjść poza zwykłe renderowanie.

Co nowego w V-Ray 5 dla 3ds Max

V-Ray 5 dla 3ds Max pozwala na więcej z renderem niż kiedykolwiek wcześniej. Composite renders i interaktywnie doświetlanie twojej sceny w nowym V-Ray Frame Buffer. Szybka konfiguracja materiałów dzięki nowym ustawieniom wstępnym i ponad 500 gotowym shaderom. V-Ray 5 dla 3ds Max pomaga zaoszczędzić czas i sprawia, że rendery wyglądają jeszcze lepiej.

V-Ray 5 dla 3ds Max – MIESZANIE ŚWIATŁA

V-Ray-5-Light_Mix

Odkrywaj możliwości oświetlenia interaktywnie w czasie rzeczywistym. Użyj LightMix w nowym V-Ray Frame Buffer, aby swobodnie eksperymentować ze zmianami oświetlenia po renderowaniu, oszczędzać permutacji i wprowadzać ulepszenia, które chcesz zastosować w scenie.

V-Ray 5 dla 3ds Max – SKŁADANIE NA WARSTWACH

V-Ray-5-Layered_Compositing

Nowy Layer compositor pozwala precyzyjnie dostroić i wykończyć zdjęcia bezpośrednio w nowym V-Ray Frame Buffer – bez potrzeby stosowania osobnej aplikacji do post-produkcji.

V-Ray 5 dla 3ds Max – ODKRYJ BEZGRANICZNĄ KREATYWNOŚĆ
Zoptymalizuj przepływ pracy

V-Ray 5 dla 3ds Max – ZARZĄDZANIE MATERIAŁAMI

V-Ray-5-Material_Library_and_Browser

Wydajnie przeglądaj bibliotekę ponad 500 gotowych materiałów do renderowania, w tym metali, szkła, drewna i innych.

V-Ray 5 dla 3ds Max – USTAWIENIA MATERIAŁU

V-Ray-5-Hair_Presets

Oszczędzaj czas, tworząc popularne materiały z ustawieniami wstępnymi dla aluminium, chromu, szkła i innych.

V-Ray 5 dla 3ds Max – PODGLĄDY MATERIAŁÓW

V-Ray-5-MaterialPreviews

Nowe próbki renderowanego materiału pokazują dokładnie, jak będą wyglądać twoje materiały.

V-Ray 5 dla 3ds Max – WARSTWA POWŁOKI

V-Ray-5-Material_New_Coat_Layer

Dodaj odblaskową powłokę bezpośrednio do zaktualizowanego materiału V-Ray, oszczędzając zarówno czas tworzenia materiału, jak i na renderowaniu w porównaniu z użyciem Blend material.

V-Ray 5 dla 3ds Max – WARSTWA POŁYSKU

V-Ray-5-Material_Sheen_Layer

Twórz miękkie tkaniny z włókien, takie jak aksamit, satyna i jedwab, korzystając z nowych opcji połysku w zaktualizowanym materiale V-Ray.

V-Ray 5 dla 3ds Max – LOSOWOŚĆ TEKSTURY

V-Ray-5-RandomizationOptions

Dodaj urozmaicenie swojej scenie dzięki nowej mapie VRay Randomizer i ulepszonym kontrolkom VRay MultiSubTex.

V-Ray 5 dla 3ds Max – KAFELKOWANIE TEKSTURY

V-Ray-5-Stochastic_Tiling

Automatycznie usuwaj artefakty kafelkowania tekstury dzięki nowej opcji kafelkowania Stochastic w VRayUVWRandomizer.

V-Ray 5 dla 3ds Max – ULEPSZONY V-RAY DIRT

V-Ray-5-ExtendedVRayDirt

Zwietrzałe smugi i brud w szczelinach są teraz łatwiejsze do osiągnięcia dzięki ulepszonemu V-Ray Dirt, który wykorzystuje teraz zarówno okluzję otoczenia, jak i wewnętrzną.

V-Ray 5 dla 3ds Max – NOWY MODEL SUN AND SKY

V-Ray-5-Improved_Sun_and_Sky

Odwzorowuj subtelności zmierzchu, gdy słońce znajduje się poniżej horyzontu, dzięki nowemu modelowi Słońca i Nieba.

Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
t: 22 37 97 458
mobile: 606 432 656
@: artur.siluch@procad.pl

Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebooku

Zamknij