| | |Menu główne
V-Ray_6_for_3ds_Max

V-Ray 6 dla 3ds Max wersja beta

Sprawdź już teraz! Pojawiła się nowa wersja V-Ray 6 dla 3ds Max w wersji beta.

Podążaj wszędzie, gdzie zaprowadzą Cię twórcze instynkty i zbuduj wszystko, co tylko można sobie wyobrazić — szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.
Szybko i łatwo twórz wszystko… od rozległych, złożonych środowisk po skomplikowane wzory geometryczne. Szybsze renderowanie, tworzenie jeszcze dokładniejszych fizycznie materiałów. A kiedy będziesz gotowy, przyspiesz współpracę, recenzje i zatwierdzenia — wszystko w jednym miejscu. To i wiele więcej!

V-Ray 6 dla 3ds Max – Buduj światy

Twórz wszystko, co tylko sobie wyobrazisz, za pomocą nowych narzędzi, które pozwolą Ci szybko i łatwo budować światy — bez ograniczeń.

V-Ray 6 dla 3ds Max – Chaos Scatter

V-Ray_6_for_3ds_Max_ChaosScatter

Twórz lasy, pola, tłumy i nie tylko, korzystając z nowego narzędzia do rozpraszania. Jest to szybkie i łatwe rozwiązanie pozwalające dodać wiele szczegółów do sceny bez zużywania dużej ilości pamięci. Aby rozpocząć pracę z Chaos Scatter, pobierz jeden z darmowych presetów Scatter z Chaos Cosmos.

V-Ray 6 dla 3ds Max – V-Ray Enmesh

V-Ray_6_for_3ds_Max_Enmesh

Dzięki Enmesh możesz myśleć o geometrii jak o teksturze — ale zamiast powtarzać obraz na powierzchni, wykorzystuje powtarzalną geometrię. Enmesh jest idealny do tworzenia wzorów, takich jak ogrodzenia i tkaniny, i zużywa znacznie mniej pamięci niż displacement lub ręczne kopiowanie.

V-Ray 6 dla 3ds Max – V-Ray Decal with Displacement

v-ray-6-decal-displacement

Można teraz użyć kalkomanii V-Ray i dodać przemieszczenie do dowolnej powierzchni, aby uzyskać jeszcze bardziej realistyczne popękane ściany, skały, wytłoczone litery i nie tylko.

V-Ray 6 dla 3ds Max – V-Ray Proxy Object Hierarchy

v-ray-6-proxy-object-hierarchy-3dsmax

Z łatwością włączaj i wyłączaj widoczność poszczególnych obiektów lub nadpisuj ich materiał dzięki nowemu widokowi V-Ray Proxy Object Hierarchy. Ustaw niestandardową kolejność według nazwy i usprawnij wymianę geometrii i niestandardowe przepływy pracy bibliotek.

V-Ray 6 dla 3ds Max – Współpracuj podczas tworzenia

v-ray-max-6-collaboration-spotlight

Przesyłaj recenzje i zatwierdzenia projektu. Uzyskaj szybką, skonsolidowaną informację zwrotną na temat postępów w pracy. Przesyłaj swoje rendery do Chaos Cloud Collaboration bezpośrednio z V-Ray Frame Buffer i udostępniaj swoją pracę współpracownikom i klientom, aby dodawać komentarze i adnotacje.

Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
mobile: 606 432 656
@: artur.siluch@procad.pl

Zamknij