3ds Max oferuje nowoczesne rozwiązania, dzięki którym możesz zrealizować swoje twórcze ambicje.
Nowy modyfikator Array umożliwia łatwe dostosowywanie zasobów, a aktualizacje retriangulacji w Editable Poly zapewniają lepsze wyniki topologii.
3ds Max nadal rozwija swoje możliwości animacji, dzięki czemu możesz szybciej działać.
Duplikuj i rozstawiaj obiekty proceduralnie za pomocą nowego modyfikatora Array opartego na obiektach. Twórz solidne i łatwe do kontrolowania treści sterując dystrybucją i randomizacją przekształceń, randomizacją identyfikatorów materiałów, offsetem UV i nie tylko.
Wykorzystując modyfikator Array mamy dostępne następujące typy dystrybucji:
Udoskonalenia algorytmu retriangulacji obiektów Editable Poly umożliwiają generowanie lepszych wyników topologicznych podczas tworzenia nowych powierzchni, przesuwania wierzchołków lub korzystania z funkcji retriangulacji.
Zwiększona wydajność podczas ładowania lub stosowania modyfikatorów MeshSmooth, Edit and Editable Mesh oraz modyfikatorów Edit i Editable.
Podczas wykonywania operacji fazowania z modyfikatorem Chamfer lub na Editable Poly, efekt końcowy Chamfer Limit zapobiega samoprzecinaniu się fazowanych powierzchni, jednocześnie unikając nadmiernego ograniczania. Modyfikator Chamfer będzie również generować ulepszone normalne powierzchni podczas pracy z nieokreślonymi normalnymi.
W oparciu o opinie użytkowników wprowadzono różne ulepszenia Trackview, aby zapewnić większą niezawodność i łatwiejszy dostęp do danych animacji, dzięki czemu można szybciej i łatwiej iterować i udoskonalać animacje.
Operator Delta Mush znajdujący się w modyfikatorze Data Channel został zaktualizowany, aby zapewnić lepsze symetryczne wyniki w całej siatce, aby uzupełnić deformację modyfikatora Skin.
Ustawienia obiektów PFlow zostały zaktualizowane, aby były bardziej spójne między viewportem a jakością renderowania i próbkowaniem. Ponadto różne ustawienia wstępne PFlow zostały zaktualizowane o nowe ustawienia jakości vieportów i kroków integracji.
Możesz teraz użyć konwertera scen z nowym ustawieniem glTF, aby przekonwertować materiały fizyczne na materiały glTF. Dodatkowo, eksporter glTF może teraz eksportować wszystkie kanały map do danych siatki, zamiast ograniczać się tylko do kanału Map 1.
Ta aktualizacja zawiera MAXtoA 5.4.0.37, który zawiera ulepszenia konwertera scen V-Ray, volume shading oraz dodatkową obsługę przypiętych krzywych i zagnieżdżonych instancji.
Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
mobile: 606 432 656
@: artur.siluch@procad.pl