Porównanie wersji
3ds MAX 2019 | 3ds MAX 2018 | 3ds MAX 2017 | 3ds MAX 2016 | 3ds MAX 2015 | 3ds MAX 2014 | |
---|---|---|---|---|---|---|
PRODUKTY | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Animacja 3D i dynamika | ||||||
3ds Max Interactive | ✓ | ✓ | ||||
3ds Max Fluids | ✓ | ✓ | ||||
Ścieżki ruchu | ✓ | ✓ | ||||
Narzędzie Camera Sequencer | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Definiowanie skóry z zastosowaniem kwaternionów dualnych | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Rozszerzone funkcje wypełniania | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Wypełnianie animacji tłumów | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Narzędzia do animowania postaci i tworzenia siatki | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Ogólne narzędzia do animacji | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Animowane funkcje zniekształcające | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Synchronizacja widoku ścieżki | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Narzędzie Tekst (ulepszone) | ✓ | ✓ | ✓ | |||
Definiowanie skóry przy użyciu funkcji Geodesic Voxel i Heatmap | ✓ | ✓ | ✓ | |||
Kontrolery animacji w narzędziu Max Creation Graph | ✓ | ✓ | ✓ | |||
Produktywność animowania | ✓ | ✓ | ✓ | |||
Renderowanie 3D | ||||||
Autodesk Raytracer Renderer (ART) | ✓ | ✓ | ✓ | |||
Arnold w 3ds Max | ✓ | ✓ | ||||
3ds Max Interactive | ✓ | ✓ | ||||
Układ sceny w wirtualnej rzeczywistości | ✓ | |||||
Modelowanie 3D i teksturowanie | ||||||
Obsługa języka Open Shading Language | ✓ | |||||
Proceduralne generowanie tekstury drewna | ✓ | |||||
Operacje logiczne na kształtach | ✓ | |||||
Modyfikator kanału danych | ✓ | ✓ | ||||
Mapa mieszana | ✓ | ✓ | ||||
Obsługa OpenSubdiv | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Ulepszone narzędzie ShaderFX | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ||
ShaderFX | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Obsługa chmury punktów | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Narzędzia do rozmieszczania | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Fazowanie kwadratowe | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Modelowanie powierzchni i siatki | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Przypisywanie i edycja tekstury | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Cieniowanie i projektowanie materiałów | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Obsługa map wektorowych | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Mapa tekstów i kształtów | ✓ | ✓ | ✓ | |||
Szybkie formowanie twardych powierzchni | ✓ | ✓ | ✓ | |||
Mapowanie UV | ✓ | ✓ | ✓ | |||
Ulepszenia narzędzia Obiekt | ✓ | ✓ | ✓ | |||
Interfejs użytkownika, procesy projektowania i organizacji produkcji | ||||||
Aktualizacja procesu współpracy z programem CivilView | ✓ | |||||
Współpraca z przeglądarką Autodesk Viewer | ✓ | |||||
Zaktualizowane narzędzia projektowe | ✓ |
Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
t: 22 379 74 58
@: artur.siluch@procad.pl
Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebooku