| | |Menu główne

Funkcje

Główne funkcje Corona Renderer

corona renderer

Najnowsza wersja Corona Renderer 7 skupia się głównie na optymalizacji, oszczędzając zarówno pamięć, jak i czas renderowania dla ogólnego renderowania, a dokładniej dla efektów displacement i caustics.

Nowe funkcje Corona Renderer 7 – wideo

Nowe funkcje Corona Renderer 6 – wideo

Podstawowe informacje o Corona Renderer 6

  • Nowy model nieba ma lepszy ogólny odcień oświetlenia w ciągu dnia i obsługuje słońce znajdujące się poniżej horyzontu w celu uzyskania efektów świtu / zmierzchu
  • Nowe efekty obiektywu zapewniają znacznie większą kontrolę nad efektami bloom & glare
  • 78 nowych materiałów w bibliotece materiałów Corona, w tym nowe kategorie podłóg, dywanów i płytek ceramicznych
  • Unikaj powtarzania tekstur dzięki aktualizacji UvwRandomizer
  • Nowy Adaptive Environment Sampler eliminuje potrzebę korzystania z portali, oszczędzając czas potrzebny na ich konfigurowanie, zapewniając jednocześnie dokładniejsze wyniki
  • Obsługa efektu foam w Phoenix FD
  • i więcej!

Nowe funkcje Corona Renderer 5 – wideo

CORONA RENDER ENGINE
CORONA RENDER ENGINE

Podstawowe informacje o Corona Renderer 5

  • Oszczędność pamięci i czasu renderowania – bezpośrednia, bez potrzeby zmiany czegokolwiek na scenie.
  • 2,5D Displacement – Nowa domyślna metoda obliczania displacement, która zapewnia znacznie szybsze analizowanie scen i jeszcze więcej oszczędności pamięci.
  • Optymalizacje kaustyki – szybsze renderowanie efektu kaustyki i mniejsze zużycie pamięci, bez żadnych zmian w scenie.
  • Ogólne optymalizacje – Ogólna oszczędność pamięci i czasu renderowania, w tym do przetwarzania geometrii i nie tylko.
  • Optymalizacje ColorCorrect – Poprawiono wydajność mapy Corona Color Correct.
  • Włosy – Corona wykorzystuje teraz połowę pamięci, a niektóre artefakty zostały całkowicie usunięte.
  • Zaktualizowano bibliotekę materiałów Corona (17 nowych podstawowych materiałów do włosów, 10 nowych materiałów skóry i kilka mniejszych poprawek).
corona 5 displacement
2,5D Displacement

Nowy 2,5D Displacement pozwala w pełni wykorzystać pamięć RAM, oferując znaczne oszczędności w zużyciu pamięci. 2,5D Displacement jest domyślnym ustawieniem we wszystkich nowych scenach. Otwierając istniejące sceny, można wybrać opcję natychmiastowej i automatycznej zamiany aby skorzystać z oszczędności pamięci!

corona 5 displacement
2,5D Displacement

Nowy 2,5D Displacement zapewnia również znaczne oszczędności czasu analizy.

corona 5 caustics
Optymalizacja kaustyki

Kaustyka została zoptymalizowana. Można po prostu załadować dowolną istniejącą scenę i zobaczysz, że renderuje się ona szybciej i wymaga mniej pamięci (oczywiście uzyskasz te korzyści w każdej nowo tworzonej scenie).

Odwiedź stronę Corona Renderer, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat najnowszej wersji.

więcej informacji na stronie www producenta

Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
t: 22 37 97 458
mobile: 606 432 656
@: artur.siluch@procad.pl

Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebook’u

Zamknij