Funkcje
Główne funkcje Corona Renderer

Najnowsza wersja Corona Renderer 7 skupia się głównie na optymalizacji, oszczędzając zarówno pamięć, jak i czas renderowania dla ogólnego renderowania, a dokładniej dla efektów displacement i caustics.
Nowe funkcje Corona Renderer 7 – wideo
Nowe funkcje Corona Renderer 6 – wideo
Podstawowe informacje o Corona Renderer 6
- Nowy model nieba ma lepszy ogólny odcień oświetlenia w ciągu dnia i obsługuje słońce znajdujące się poniżej horyzontu w celu uzyskania efektów świtu / zmierzchu
- Nowe efekty obiektywu zapewniają znacznie większą kontrolę nad efektami bloom & glare
- 78 nowych materiałów w bibliotece materiałów Corona, w tym nowe kategorie podłóg, dywanów i płytek ceramicznych
- Unikaj powtarzania tekstur dzięki aktualizacji UvwRandomizer
- Nowy Adaptive Environment Sampler eliminuje potrzebę korzystania z portali, oszczędzając czas potrzebny na ich konfigurowanie, zapewniając jednocześnie dokładniejsze wyniki
- Obsługa efektu foam w Phoenix FD
- i więcej!
Nowe funkcje Corona Renderer 5 – wideo

Podstawowe informacje o Corona Renderer 5
- Oszczędność pamięci i czasu renderowania – bezpośrednia, bez potrzeby zmiany czegokolwiek na scenie.
- 2,5D Displacement – Nowa domyślna metoda obliczania displacement, która zapewnia znacznie szybsze analizowanie scen i jeszcze więcej oszczędności pamięci.
- Optymalizacje kaustyki – szybsze renderowanie efektu kaustyki i mniejsze zużycie pamięci, bez żadnych zmian w scenie.
- Ogólne optymalizacje – Ogólna oszczędność pamięci i czasu renderowania, w tym do przetwarzania geometrii i nie tylko.
- Optymalizacje ColorCorrect – Poprawiono wydajność mapy Corona Color Correct.
- Włosy – Corona wykorzystuje teraz połowę pamięci, a niektóre artefakty zostały całkowicie usunięte.
- Zaktualizowano bibliotekę materiałów Corona (17 nowych podstawowych materiałów do włosów, 10 nowych materiałów skóry i kilka mniejszych poprawek).

Nowy 2,5D Displacement pozwala w pełni wykorzystać pamięć RAM, oferując znaczne oszczędności w zużyciu pamięci. 2,5D Displacement jest domyślnym ustawieniem we wszystkich nowych scenach. Otwierając istniejące sceny, można wybrać opcję natychmiastowej i automatycznej zamiany aby skorzystać z oszczędności pamięci!

Nowy 2,5D Displacement zapewnia również znaczne oszczędności czasu analizy.

Kaustyka została zoptymalizowana. Można po prostu załadować dowolną istniejącą scenę i zobaczysz, że renderuje się ona szybciej i wymaga mniej pamięci (oczywiście uzyskasz te korzyści w każdej nowo tworzonej scenie).

Odwiedź stronę Corona Renderer, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat najnowszej wersji.
więcej informacji na stronie www producenta
Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
t: 22 37 97 458
mobile: 606 432 656
@: artur.siluch@procad.pl
Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebook’u