| | |Menu główne

Autodesk pomaga branży projektowej dotkniętej COVID-19

Bezpłatny rozszerzony dostęp do produktów – współpraca w chmurze

Zagrożenia związane z rozprzestrzenianiem się koronawirusa (Covid-19) stawiają przed nami nowe wyzwania. Dotyczy to zarówno pracowników, jak i przedsiębiorców. Aktualnie konieczne jest przystosowanie się do środowiska pracy zdalnej. Wkrótce w niektórych firmach tzw. home office może stać się podstawowym sposobem świadczenia usług. 

Autodesk, by zminimalizować negatywne skutki pandemii, zapewnia wsparcie klientom i pracownikom, tak aby mogli oni elastycznie reagować na zmieniające się potrzeby.

Aby wspomóc klientów stojących przed tą nową rzeczywistością, Autodesk stworzył tymczasowy Program rozszerzonego dostępu dla kilku flagowych produktów do współpracy w chmurze.

Założenia programu:

  • Klienci będą mogli uzyskać bezpłatny dostęp do wybranych produktów i usług Autodesk. 
  • Produkty i usługi obejmują BIM 360 Docs, BIM 360 Design, Fusion 360, Fusion Team, AutoCAD Web and Mobile oraz Shotgun – wszystkie do użytku komercyjnego. 
  • Klienci mogą skorzystać z tego programu, instalując wersję próbną produktu Autodesk na stronie Autodesk.com.
  • Klienci mogą korzystać z programu rozszerzonego dostępu do 31 maja 2020 r. z zaznaczeniem możliwości rozszerzenia terminu. 

Mamy nadzieję, że Program Rozszerzonego Dostępu pomoże w dostosowaniu się do wyzwań, stojących przed wszystkimi w świetle COVID-19 – pozwalając pracownikom zachować produktywność i łączność. 

Skontaktuj się z nami procad@procad.pl i dowiedz się jak zacząć i zachować produktywność podczas pracy zdalnej i jak najlepiej wykorzystać oprogramowanie Autodesk.

Zamknij