| | |Menu główne

Phoenix FD for 3ds max

Oprogramowanie doskonale łączy w sobie symulacje cząsteczek z wyjątkowymi możliwościami renderingu. Oprócz zwykłych zachowań jednolitego płynu, Phoenix FD jest w stanie symulować cały szereg dodatkowych procesów, takich jak zanik ciśnienia, chłodzenie promieniowania i temperatury.

POTĘŻNY

Phoenix FD to kompleksowe rozwiązanie do dynamiki płynów. Symuluj ogień, dym, płyny, fale oceanu, rozpryski, spray, mgłę i więcej.

PRZYJAZNY ARTYSTOM

Zbudowany dla artystów 3D, którzy chcą tworzyć dynamiczne efekty za pomocą szybkich ustawień, szybkiej konfiguracji i intuicyjnych elementów sterujących.

INTERAKTYWNY

Podgląd i renderowanie interaktywne w oknie roboczym. Dostosuj symulacje w trakcie pracy.

KREATYWNA KONTROLA

Twórz wszystkie rodzaje płynnych efektów fizycznych za pomocą szybkich, elastycznych formantów do renderowania, retimowania i udoskonalania symulacji.

INTELIGENTNA INTEGRACJA

Zintegrowane bezproblemowo z programem 3ds Max i zoptymalizowane do renderowania za pomocą V-Ray.

ZGODNOŚĆ

Kompatybilny z najlepszymi narzędziami branżowymi, takimi jak Alembic, Krakatoa, Stoke MX i OpenVDB.

Co nowego w Phoenix FD for 3ds Max?

Poniżej przedstawiamy najistotniejsze ulepszenia nowej wersji Phoenix FD for 3ds Max:

ZMIENNA LEPKOŚĆ – NOWOŚĆ W 3.1

FLIP SOLVER

SZYBKIE USTAWIENIA

SZYBKI RENDER WOLUMETRYKI

ULEPSZONY OGIEŃ I DYM

NOWE SIŁY

DOKŁADNY PODGLĄD W RZUTNI

 

Fluidy to substancje, które nieustannie się deformują, np.: ciecze, gazy, plazma itp. Phoenix FD umożliwia ich symulowanie w 3ds Max oraz Maya. Symulacje są przeprowadzane w osobnym, drobno podzielonym oknie 3D, gdzie każda komórka zawiera właściwości fluidu w tej lokalizacji. Obejmują one temperaturę, masę i prędkość. Podczas symulacji Phoenix przenosi zawartości między komórkami uwzględniając zależności prędkości w czasie, a także zmienne właściwości komórek, zgodnie z zasadami fizycznymi. Efekty symulacji są następnie wykorzystywane w renderingu.

Ulepszenia dla Phoenix FD dla 3ds Max obejmują:

  • Symulacja kanału RGB dla cząstek piany, rozbryzgów i mgły
  • Kolor tekstury cząstek oparty na kanałach cząstek
  • Ładowanie i renderowanie rozproszonych pamięci podręcznych OpenVDB ponad 2,1 miliarda wokseli
  • 2x szybsze renderowanie cząstek w trybie bubble, komórkowym i rozbryzgu przy użyciu Phoenix light chache
  • Szybsze wygaszanie wartości displacement i sił ciała przy złożonej lub ruchomej geometrii
  • Szybsza interakcja sceniczna ze złożonymi lub ruchomymi geometriami
  • Aby zapoznać się z pełną listą zmian, zapoznaj się z dokumentem Phoenix FD dla programu 3ds Max

POZOSTAŁE FUNKCJE:

  • Foam and splashes particle shader
  • Simulation of foam and splashes
  • GPU Preview improvements
  • Render particles as smoke
  • Particle export
Odwiedź stronę Chaos Group, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat najnowszej wersji.

więcej informacji na stronie www producenta

Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
t: 22 379 74 58
@: artur.siluch@procad.pl
Michał Wiedro
t: 22 37 97 661
mobile: 722 016 367
@: michal.wiedro@procad.pl

Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebooku

Zamknij