| | |Menu główne

V-Ray for 3ds Max

V-Ray for 3ds Max

Już jest dostępna najnowsza wersja V-Ray dla 3ds Max od Chaos Group V-Ray Next

Przedstawiamy kolejną generację renderingu 3D. Technologia V-Ray Next Scene Intelligence zapewnia szybsze i bardziej precyzyjne śledzenie promieni w celu czystszego próbkowania i dokładniejszego renderowania. Ogólnie V-Ray Next jest do 25% szybszy niż dotychczasowe rozwiązania. Dzięki nowemu Adaptive Dome Light jest on 7 razy szybszy.

POWERFUL SCENE INTELLIGENCE

POWERFUL SCENE INTELLIGENCE V-Ray Next

Automatycznie analizuje scenę w celu optymalizacji renderingu – dzięki temu uzyskujesz najlepszą jakość w krótszym czasie. Sprawdź Adaptive Dome Light oraz Automatic Camera Exposure.

 

ADAPTIVE DOME LIGHT

ADAPTIVE DOME LIGHT V-Ray Next

Szybsze, czystsze i dokładniejsze oświetlenie środowiska opartego na obrazie. Do 7 razy szybciej niż wcześniej. Więcej informacji uzyskasz tutaj

POINT & SHOOT CAMERA

POINT & SHOOT CAMERA V-Ray Next

Doskonałe renderowanie jest tak proste jak zrobienie zdjęcia dzięki nowej automatycznej ekspozycji i balansowi bieli.

2X FASTER GPU RENDERING

2X FASTER GPU RENDERING V-Ray Next

Szybki, nowy GPU rendering obsługujący większą liczbę ulubionych funkcji produkcyjnych z najwyższej półki. Więcej o GPU Rendering V-Ray Next

GPU VOLUME RENDERING

GPU VOLUME RENDERING V-Ray Next

GPU V-Ray obsługuje teraz błyskawicznie szybkie renderowanie efektów wolumetrycznych, takich jak dym, ogień i mgła.

NVIDIA AI DENOISER

NVIDIA AI DENOISER V-ray Next

Natychmiast usuwaj szum podczas renderowania. Oparte na technologii odszumiania AI przyspieszonej przez firmę NVIDIA. Więcej o NVIDIA AI Denoiser

LIGHTING ANALYSIS

LIGHTING ANALYSIS V-Ray Next

Dokładnie zmierz naświetlenie w scenie za pomocą nowych narzędzi do analizy oświetlenia. Więcej informacji uzyskasz tutaj

PHYSICAL HAIR MATERIAL

PHYSICAL HAIR MATERIAL V-Ray Next

Renderuj bardziej realistyczne włosy z dokładnymi refleksami i kontrolą koloru melaniny. New Hair Shader

V-RAY SWITCH MATERIAL

V-RAY SWITCH MATERIAL V-Ray Next

Zastosuj kilka materiałów do tego samego obiektu i wybierz właściwy w trakcie renderowania.

V-RAY PLUGIN MATERIAL & TEXTURE

V-RAY PLUGIN MATERIAL & TEXTURE V-Ray Next

Wczytaj dowolną teksturę lub materiał dostępny w V-Ray Standalone i wyrenderuj go w V-Ray Next.

DENOISED RENDER ELEMENTS

DENOISED RENDER ELEMENTS V-Ray Next

Odszumiane poszczególne elementy renderowania dla uzyskania dodatkowej kontroli w post-produkcji. Obsługa animacji.

LAYERED ALEMBIC WORKFLOWS

LAYERED ALEMBIC WORKFLOWS V-Ray Next

Wsparcie Alembic 1.7 i warstw dla wydajnej obsługi i aktualizacji danych Alembic.

NEW V-RAY SDK

NEW V-RAY SDK V-Ray Next

Silnik renderujący V-Ray wykorzystujący rdzenie został zoptymalizowany pod kątem dodatkowej szybkości i dodatkowej elastyczności.

LOCALIZED TOOLTIPS

LOCALIZED TOOLTIPS V-Ray Next

Podpowiedzi są teraz w wielu językach: japońskim, koreańskim, rosyjskim, włoskim, portugalskim i hiszpańskim.

CLOUD-READY

CLOUD-READY V-Ray Next

Nowe narzędzie sprawdza twoją scenę, czy jest gotowa do renderowania w chmurze z systemem Linux i V-Ray Standalone.

METALNESS

METALNESS V-Ray Next

Materiał V-Ray dodaje obsługę shaderów PBR z nowymi opcjami kontroli odbicia Metalness.

Funkcje dodane w wersji V-Ray 3.5 3ds Max

New algorithm dramatically speeds up rendering in scenes with many lights.

ADAPTIVE LIGHTS

New algorithm dramatically speeds up rendering in scenes with many lights.

Significant speed improvements and major new features added, including On-demand Mip-mapping.

IMPROVED V-RAY GPU RENDERING

Significant speed improvements and major new features added, including On-demand Mip-mapping.

Fully interactive production rendering.

V-RAY IPR

Fully interactive production rendering.

Stop your render at any point and pick up where you left off.

RESUMABLE RENDERING

Stop your render at any point and pick up where you left off.

New, physically-accurate reflection model.

GLOSSY FRESNEL

New, physically-accurate reflection model.

Render interactively to Oculus Rift and HTC Vive with V-Ray GPU.

LIVE VR RENDERING

Render interactively to Oculus Rift and HTC Vive with V-Ray GPU.

Import and render complete scene files created in any V-Ray application.

V-RAY SCENE NODE

Import and render complete scene files created in any V-Ray application.

GPU-accelerated glare and bloom effects that can be enabled and adjusted while rendering.

INTERACTIVE LENS EFFECTS

GPU-accelerated glare and bloom effects that can be enabled and adjusted while rendering.

General-purpose shader by Anders Langlands includes built-in SSS controls; popular for skin.

ALSURFACE MATERIAL

General-purpose shader by Anders Langlands includes built-in SSS controls; popular for skin.

Import and render physically-based materials created with NVIDIA’s Material Definition Language.

MDL MATERIALS

Import and render physically-based materials created with NVIDIA’s Material Definition Language.

Odwiedź stronę Chaos Group, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat najnowszej wersji.

 

więcej informacji na stronie www producenta

V-Ray for 3ds Max

Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
t: 22 379 74 58
@: artur.siluch@procad.pl
Michał Wiedro
t: 22 37 97 661
mobile: 722 016 367
@: michal.wiedro@procad.pl

Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebooku

Zamknij