V-Ray for 3ds Max

Już jest dostępna najnowsza wersja V-Ray dla 3ds Max od Chaos Group V-Ray 5
V-Ray 5 dla 3ds Max zapewnia nowoczesną i wydajną pracę w bibliotece materiałów, szybsze dopracowywanie wyglądu dzięki ustawieniom materiału i elastycznym funkcjom post-produkcji, które oszczędzają czas i pozwalają wyjść poza zwykłe renderowanie.
Co nowego w V-Ray 5 dla 3ds Max
V-Ray 5 dla 3ds Max pozwala na więcej z renderem niż kiedykolwiek wcześniej. Composite renders i interaktywnie doświetlanie twojej sceny w nowym V-Ray Frame Buffer. Szybka konfiguracja materiałów dzięki nowym ustawieniom wstępnym i ponad 500 gotowym shaderom. V-Ray 5 dla 3ds Max pomaga zaoszczędzić czas i sprawia, że rendery wyglądają jeszcze lepiej.

V-Ray 5 dla 3ds Max – MIESZANIE ŚWIATŁA
Odkrywaj możliwości oświetlenia interaktywnie w czasie rzeczywistym. Użyj LightMix w nowym V-Ray Frame Buffer, aby swobodnie eksperymentować ze zmianami oświetlenia po renderowaniu, oszczędzać permutacji i wprowadzać ulepszenia, które chcesz zastosować w scenie.

V-Ray 5 dla 3ds Max – SKŁADANIE NA WARSTWACH
Nowy Layer compositor pozwala precyzyjnie dostroić i wykończyć zdjęcia bezpośrednio w nowym V-Ray Frame Buffer – bez potrzeby stosowania osobnej aplikacji do post-produkcji.

V-Ray 5 dla 3ds Max – ZARZĄDZANIE MATERIAŁAMI
Wydajnie przeglądaj bibliotekę ponad 500 gotowych materiałów do renderowania, w tym metali, szkła, drewna i innych.

V-Ray 5 dla 3ds Max – USTAWIENIA MATERIAŁU
Oszczędzaj czas, tworząc popularne materiały z ustawieniami wstępnymi dla aluminium, chromu, szkła i innych.

V-Ray 5 dla 3ds Max – PODGLĄDY MATERIAŁÓW
Nowe próbki renderowanego materiału pokazują dokładnie, jak będą wyglądać twoje materiały.

V-Ray 5 dla 3ds Max – WARSTWA POWŁOKI
Dodaj odblaskową powłokę bezpośrednio do zaktualizowanego materiału V-Ray, oszczędzając zarówno czas tworzenia materiału, jak i na renderowaniu w porównaniu z użyciem Blend material.

V-Ray 5 dla 3ds Max – WARSTWA POŁYSKU
Twórz miękkie tkaniny z włókien, takie jak aksamit, satyna i jedwab, korzystając z nowych opcji połysku w zaktualizowanym materiale V-Ray.

V-Ray 5 dla 3ds Max – LOSOWOŚĆ TEKSTURY
Dodaj urozmaicenie swojej scenie dzięki nowej mapie VRay Randomizer i ulepszonym kontrolkom VRay MultiSubTex.

V-Ray 5 dla 3ds Max – KAFELKOWANIE TEKSTURY
Automatycznie usuwaj artefakty kafelkowania tekstury dzięki nowej opcji kafelkowania Stochastic w VRayUVWRandomizer.

V-Ray 5 dla 3ds Max – ULEPSZONY V-RAY DIRT
Zwietrzałe smugi i brud w szczelinach są teraz łatwiejsze do osiągnięcia dzięki ulepszonemu V-Ray Dirt, który wykorzystuje teraz zarówno okluzję otoczenia, jak i wewnętrzną.

V-Ray 5 dla 3ds Max – NOWY MODEL SUN AND SKY
Odwzorowuj subtelności zmierzchu, gdy słońce znajduje się poniżej horyzontu, dzięki nowemu modelowi Słońca i Nieba.
Od wydania poprzedniej wersji V-Ray Next Scene Intelligence zapewnia szybsze i bardziej precyzyjne śledzenie promieni w celu czystszego próbkowania i dokładniejszego renderowania. Ogólnie V-Ray Next jest do 25% szybszy niż dotychczasowe rozwiązania. Dzięki nowemu Adaptive Dome Light jest on 7 razy szybszy.

Automatycznie analizuje scenę w celu optymalizacji renderingu – dzięki temu uzyskujesz najlepszą jakość w krótszym czasie. Sprawdź Adaptive Dome Light oraz Automatic Camera Exposure.

Szybsze, czystsze i dokładniejsze oświetlenie środowiska opartego na obrazie. Do 7 razy szybciej niż wcześniej. Więcej informacji uzyskasz tutaj

Doskonałe renderowanie jest tak proste jak zrobienie zdjęcia dzięki nowej automatycznej ekspozycji i balansowi bieli.

Szybki, nowy GPU rendering obsługujący większą liczbę ulubionych funkcji produkcyjnych z najwyższej półki. Więcej o GPU Rendering V-Ray Next

GPU V-Ray obsługuje teraz błyskawicznie szybkie renderowanie efektów wolumetrycznych, takich jak dym, ogień i mgła.

Natychmiast usuwaj szum podczas renderowania. Oparte na technologii odszumiania AI przyspieszonej przez firmę NVIDIA. Więcej o NVIDIA AI Denoiser

Dokładnie zmierz naświetlenie w scenie za pomocą nowych narzędzi do analizy oświetlenia. Więcej informacji uzyskasz tutaj

Renderuj bardziej realistyczne włosy z dokładnymi refleksami i kontrolą koloru melaniny. New Hair Shader

Zastosuj kilka materiałów do tego samego obiektu i wybierz właściwy w trakcie renderowania.

Wczytaj dowolną teksturę lub materiał dostępny w V-Ray Standalone i wyrenderuj go w V-Ray Next.

Odszumiane poszczególne elementy renderowania dla uzyskania dodatkowej kontroli w post-produkcji. Obsługa animacji.

Wsparcie Alembic 1.7 i warstw dla wydajnej obsługi i aktualizacji danych Alembic.

Silnik renderujący V-Ray wykorzystujący rdzenie został zoptymalizowany pod kątem dodatkowej szybkości i dodatkowej elastyczności.

Podpowiedzi są teraz w wielu językach: japońskim, koreańskim, rosyjskim, włoskim, portugalskim i hiszpańskim.

Nowe narzędzie sprawdza twoją scenę, czy jest gotowa do renderowania w chmurze z systemem Linux i V-Ray Standalone.

Materiał V-Ray dodaje obsługę shaderów PBR z nowymi opcjami kontroli odbicia Metalness.
Funkcje dodane w wersji V-Ray 3.5 3ds Max

New algorithm dramatically speeds up rendering in scenes with many lights.

Significant speed improvements and major new features added, including On-demand Mip-mapping.

Fully interactive production rendering.

Stop your render at any point and pick up where you left off.

New, physically-accurate reflection model.

Render interactively to Oculus Rift and HTC Vive with V-Ray GPU.

Import and render complete scene files created in any V-Ray application.

GPU-accelerated glare and bloom effects that can be enabled and adjusted while rendering.

General-purpose shader by Anders Langlands includes built-in SSS controls; popular for skin.

Import and render physically-based materials created with NVIDIA’s Material Definition Language.

Odwiedź stronę Chaos Group, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat najnowszej wersji.
więcej informacji na stronie www producenta

Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
@: artur.siluch@procad.pl
Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebooku