| | |Menu główne
v-ray-5-banner

V-Ray for 3ds Max

V-Ray for 3ds Max

Już jest dostępna najnowsza wersja V-Ray dla 3ds Max od Chaos Group V-Ray 5

V-Ray 5 dla 3ds Max zapewnia nowoczesną i wydajną pracę w bibliotece materiałów, szybsze dopracowywanie wyglądu dzięki ustawieniom materiału i elastycznym funkcjom post-produkcji, które oszczędzają czas i pozwalają wyjść poza zwykłe renderowanie.

Co nowego w V-Ray 5 dla 3ds Max

V-Ray 5 dla 3ds Max pozwala na więcej z renderem niż kiedykolwiek wcześniej. Composite renders i interaktywnie doświetlanie twojej sceny w nowym V-Ray Frame Buffer. Szybka konfiguracja materiałów dzięki nowym ustawieniom wstępnym i ponad 500 gotowym shaderom. V-Ray 5 dla 3ds Max pomaga zaoszczędzić czas i sprawia, że rendery wyglądają jeszcze lepiej.

V-Ray-5-Light_Mix

V-Ray 5 dla 3ds Max – MIESZANIE ŚWIATŁA

Odkrywaj możliwości oświetlenia interaktywnie w czasie rzeczywistym. Użyj LightMix w nowym V-Ray Frame Buffer, aby swobodnie eksperymentować ze zmianami oświetlenia po renderowaniu, oszczędzać permutacji i wprowadzać ulepszenia, które chcesz zastosować w scenie.

V-Ray-5-Layered_Compositing

V-Ray 5 dla 3ds Max – SKŁADANIE NA WARSTWACH

Nowy Layer compositor pozwala precyzyjnie dostroić i wykończyć zdjęcia bezpośrednio w nowym V-Ray Frame Buffer – bez potrzeby stosowania osobnej aplikacji do post-produkcji.

V-Ray-5-Material_Library_and_Browser

V-Ray 5 dla 3ds Max – ZARZĄDZANIE MATERIAŁAMI

Wydajnie przeglądaj bibliotekę ponad 500 gotowych materiałów do renderowania, w tym metali, szkła, drewna i innych.

V-Ray-5-Hair_Presets

V-Ray 5 dla 3ds Max – USTAWIENIA MATERIAŁU

Oszczędzaj czas, tworząc popularne materiały z ustawieniami wstępnymi dla aluminium, chromu, szkła i innych.

V-Ray-5-MaterialPreviews

V-Ray 5 dla 3ds Max – PODGLĄDY MATERIAŁÓW

Nowe próbki renderowanego materiału pokazują dokładnie, jak będą wyglądać twoje materiały.

V-Ray-5-Material_New_Coat_Layer

V-Ray 5 dla 3ds Max – WARSTWA POWŁOKI

Dodaj odblaskową powłokę bezpośrednio do zaktualizowanego materiału V-Ray, oszczędzając zarówno czas tworzenia materiału, jak i na renderowaniu w porównaniu z użyciem Blend material.

V-Ray-5-Material_Sheen_Layer

V-Ray 5 dla 3ds Max – WARSTWA POŁYSKU

Twórz miękkie tkaniny z włókien, takie jak aksamit, satyna i jedwab, korzystając z nowych opcji połysku w zaktualizowanym materiale V-Ray.

V-Ray-5-RandomizationOptions

V-Ray 5 dla 3ds Max – LOSOWOŚĆ TEKSTURY

Dodaj urozmaicenie swojej scenie dzięki nowej mapie VRay Randomizer i ulepszonym kontrolkom VRay MultiSubTex.

V-Ray-5-Stochastic_Tiling

V-Ray 5 dla 3ds Max – KAFELKOWANIE TEKSTURY

Automatycznie usuwaj artefakty kafelkowania tekstury dzięki nowej opcji kafelkowania Stochastic w VRayUVWRandomizer.

V-Ray-5-ExtendedVRayDirt

V-Ray 5 dla 3ds Max – ULEPSZONY V-RAY DIRT

Zwietrzałe smugi i brud w szczelinach są teraz łatwiejsze do osiągnięcia dzięki ulepszonemu V-Ray Dirt, który wykorzystuje teraz zarówno okluzję otoczenia, jak i wewnętrzną.

V-Ray-5-Improved_Sun_and_Sky

V-Ray 5 dla 3ds Max – NOWY MODEL SUN AND SKY

Odwzorowuj subtelności zmierzchu, gdy słońce znajduje się poniżej horyzontu, dzięki nowemu modelowi Słońca i Nieba.

Od wydania poprzedniej wersji V-Ray Next Scene Intelligence zapewnia szybsze i bardziej precyzyjne śledzenie promieni w celu czystszego próbkowania i dokładniejszego renderowania. Ogólnie V-Ray Next jest do 25% szybszy niż dotychczasowe rozwiązania. Dzięki nowemu Adaptive Dome Light jest on 7 razy szybszy.

POWERFUL SCENE INTELLIGENCE

POWERFUL SCENE INTELLIGENCE V-Ray Next

Automatycznie analizuje scenę w celu optymalizacji renderingu – dzięki temu uzyskujesz najlepszą jakość w krótszym czasie. Sprawdź Adaptive Dome Light oraz Automatic Camera Exposure.

ADAPTIVE DOME LIGHT

ADAPTIVE DOME LIGHT V-Ray Next

Szybsze, czystsze i dokładniejsze oświetlenie środowiska opartego na obrazie. Do 7 razy szybciej niż wcześniej. Więcej informacji uzyskasz tutaj

POINT & SHOOT CAMERA

POINT & SHOOT CAMERA V-Ray Next

Doskonałe renderowanie jest tak proste jak zrobienie zdjęcia dzięki nowej automatycznej ekspozycji i balansowi bieli.

2X FASTER GPU RENDERING

2X FASTER GPU RENDERING V-Ray Next

Szybki, nowy GPU rendering obsługujący większą liczbę ulubionych funkcji produkcyjnych z najwyższej półki. Więcej o GPU Rendering V-Ray Next

GPU VOLUME RENDERING

GPU VOLUME RENDERING V-Ray Next

GPU V-Ray obsługuje teraz błyskawicznie szybkie renderowanie efektów wolumetrycznych, takich jak dym, ogień i mgła.

NVIDIA AI DENOISER

NVIDIA AI DENOISER V-ray Next

Natychmiast usuwaj szum podczas renderowania. Oparte na technologii odszumiania AI przyspieszonej przez firmę NVIDIA. Więcej o NVIDIA AI Denoiser

LIGHTING ANALYSIS

LIGHTING ANALYSIS V-Ray Next

Dokładnie zmierz naświetlenie w scenie za pomocą nowych narzędzi do analizy oświetlenia. Więcej informacji uzyskasz tutaj

PHYSICAL HAIR MATERIAL

PHYSICAL HAIR MATERIAL V-Ray Next

Renderuj bardziej realistyczne włosy z dokładnymi refleksami i kontrolą koloru melaniny. New Hair Shader

V-RAY SWITCH MATERIAL

V-RAY SWITCH MATERIAL V-Ray Next

Zastosuj kilka materiałów do tego samego obiektu i wybierz właściwy w trakcie renderowania.

V-RAY PLUGIN MATERIAL & TEXTURE

V-RAY PLUGIN MATERIAL & TEXTURE V-Ray Next

Wczytaj dowolną teksturę lub materiał dostępny w V-Ray Standalone i wyrenderuj go w V-Ray Next.

DENOISED RENDER ELEMENTS

DENOISED RENDER ELEMENTS V-Ray Next

Odszumiane poszczególne elementy renderowania dla uzyskania dodatkowej kontroli w post-produkcji. Obsługa animacji.

LAYERED ALEMBIC WORKFLOWS

LAYERED ALEMBIC WORKFLOWS V-Ray Next

Wsparcie Alembic 1.7 i warstw dla wydajnej obsługi i aktualizacji danych Alembic.

NEW V-RAY SDK

NEW V-RAY SDK V-Ray Next

Silnik renderujący V-Ray wykorzystujący rdzenie został zoptymalizowany pod kątem dodatkowej szybkości i dodatkowej elastyczności.

LOCALIZED TOOLTIPS

LOCALIZED TOOLTIPS V-Ray Next

Podpowiedzi są teraz w wielu językach: japońskim, koreańskim, rosyjskim, włoskim, portugalskim i hiszpańskim.

CLOUD-READY

CLOUD-READY V-Ray Next

Nowe narzędzie sprawdza twoją scenę, czy jest gotowa do renderowania w chmurze z systemem Linux i V-Ray Standalone.

METALNESS

METALNESS V-Ray Next

Materiał V-Ray dodaje obsługę shaderów PBR z nowymi opcjami kontroli odbicia Metalness.

Funkcje dodane w wersji V-Ray 3.5 3ds Max

New algorithm dramatically speeds up rendering in scenes with many lights.

ADAPTIVE LIGHTS

New algorithm dramatically speeds up rendering in scenes with many lights.

Significant speed improvements and major new features added, including On-demand Mip-mapping.

IMPROVED V-RAY GPU RENDERING

Significant speed improvements and major new features added, including On-demand Mip-mapping.

Fully interactive production rendering.

V-RAY IPR

Fully interactive production rendering.

Stop your render at any point and pick up where you left off.

RESUMABLE RENDERING

Stop your render at any point and pick up where you left off.

New, physically-accurate reflection model.

GLOSSY FRESNEL

New, physically-accurate reflection model.

Render interactively to Oculus Rift and HTC Vive with V-Ray GPU.

LIVE VR RENDERING

Render interactively to Oculus Rift and HTC Vive with V-Ray GPU.

Import and render complete scene files created in any V-Ray application.

V-RAY SCENE NODE

Import and render complete scene files created in any V-Ray application.

GPU-accelerated glare and bloom effects that can be enabled and adjusted while rendering.

INTERACTIVE LENS EFFECTS

GPU-accelerated glare and bloom effects that can be enabled and adjusted while rendering.

General-purpose shader by Anders Langlands includes built-in SSS controls; popular for skin.

ALSURFACE MATERIAL

General-purpose shader by Anders Langlands includes built-in SSS controls; popular for skin.

Import and render physically-based materials created with NVIDIA’s Material Definition Language.

MDL MATERIALS

Import and render physically-based materials created with NVIDIA’s Material Definition Language.

Odwiedź stronę Chaos Group, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat najnowszej wersji.

więcej informacji na stronie www producenta

V-Ray for 3ds Max

Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
t: 22 379 74 58
@: artur.siluch@procad.pl

Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebooku

Zamknij